Какво е миризливка?

untitled1Тука Райнето пак ни е наплюла – ама не мога да разбера какво има предвид – няква провинциална дискурсивна традиция ще да е това. Трябват ми субтитри. Интуициите ми са две – или „миризливка“ е насекомо или сички сме от женски пол и смърдим. Ясно, обаче е едно – колумнистката в/на ъндърграунд-шокъра „Култура“ е зле с нервите. Недейте така госпожо – ние ви обичаме, по-спокойно с инсектоидната естетика :P

http://www.rmarkova.com/blog/?p=782#commentsuntitled2

7 коментара to “Какво е миризливка?”

  1. Силвия Канин Каза:

    миризливка топната в сладко от ягодки или малини …

  2. dete Каза:

    тва е моят коментар пък, басии

  3. zanov Каза:

    брей какъв културен обмен течал с нефтохима те нас ни четат ние тях и то ни в клин ни в ръкав

  4. zanov Каза:

    интересно че по-надолу ‘смекчава’ тона

  5. kuklowoda Каза:

    са ше видя по-надолуто lol
    иначе ни цитират да-а- закачат се момичетата, щипят ни по бузките – ма нема за кво – този дето иницира хейта към маркова вече не е сред нас – лично на мен ми е през оная работа да я плюя – и без тва го прави сичко живо – гузно ми е и аз да млатя боксовата круша ;)

  6. zanov Каза:

    ами да – та нали сме кавалери се пак хехе

  7. [...] един блог за културен тероризъм и вербална агресия пък разкриват какво е миризливка – пак в метафоричен [...]

Вашият коментар

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

