The Opening of the Wound

Това е – сайта е готов, пуснал съм го в google и излиза вече. На Прасков още не съм му сложил комиксите щото са бая доста картинките но утре, други ден и това ще стане, галериите са пълни вече, брояч има, тука съм сложил линк, кофтито е че под другите излиза но мисля и така се вижда добре

8 Отговора to “The Opening of the Wound”

  1. kuklovoda Says:

    ok brao!

  2. kuklovoda Says:

    aaa samo v taq vrazka turi link kum saita v bloga ma na po-qwno mqsto ako stawa i kaji da maxam li multiply-a ve4e

  3. kuklovoda Says:

    lol- idiot sum sa go vidqx🙂

  4. zanov Says:

    ми не знам ако искаш го махай – аз оттам съм изтеглил всичко

  5. kuklovoda Says:

    ок махам

  6. kuklovoda Says:

    само pls махни линка му от блога, че докато се сетя как става ще побелея🙂

  7. kuklovoda Says:

    kato se postva v guestbooka – i se vavejda koda ot kartnkata trqq se spazwat golemite i malkite bukvi- kato viden aborigen uspqx ot 4-q put🙂

  8. kornilov Says:

    Bravo Zanof, sq ostava i da privle4e6 avtora na „Fitnes maniatzi“ derzai :)))

Вашият коментар

