Show must fuck off

Ще се радвам блогът да продължи да води собствения си живот, независимо дали Р-13 ще съществува или не. Засега по повод на 11-ти се случва някакъв разговор в задния двор на Райна Маркова на ниво, на кой са му треперили ръцете, на кой е най-секси сливата и прочие тъпотии.

1

Оставам с усещането, че госпожата сама се е защитавала под псевдонима цитиращ Бойд Райс преди седмица някъде тук, че не е нито Йоко Оно, нито саксия, проследявайки на живо в Червената къща дискурсивните й специфики, но най-тъпото е, че ми е се тая. С лайфстайл пози не ми се занимава, нито с литературни такива. Специални благодарности на Георги Ружев – за готината музика, слайдовете/клиповете и за елегантното звуково решение, когато Матакиев не можа да пусне резачката.  Също така на Йордан Ефтимов – оценявам факта, че дойде въпреки, опцията да си навлече проблеми. За съжаление останалото беше – една дама, обидена, че не е докрай призната от естаблишмънта реши да се прави на досадно и комично „решителна“, а на всичкото отгоре да си позволи съмнителния вкус пост-фактум да се автомитологизира. Мейнстриймът за n-ти влезе в кухнята на Рамбо-13, изсра се и се развоня. Важното е, че студентите ни се кефеха, боли ме кура за непризнатите, признатите и псевдопризнатите литературни саксии и франзели.

69

12 Коментари to “Show must fuck off”

  1. zanov Says:

    на мен ми е интересно все пак някой свидетел страничен на събитието да каже как го е видял, и тъй като тук това не става пробвам там, така или иначе май само въпросната г-жа или г-ца благоволи да го ‘отрази’..

  2. Звярът Says:

    „Отразяването“ също е режисирано Цанов. Аз изпратих покани по електронната поца на около 300 човека, от тях поне петдесетина са от едрата литературна буржоазия. Нейния начин на мислене е следният: това, за което НИЕ не говорим, не се случва. И затова нито един от тях не се сбърка да дойде. Повечето ми изпращат сложни обяснения, но аз предпочитам фактите. А фактът е, че не се изтърва – нито един, което значи дисциплина и убеждения. Статистиката е вярна наука, макар и опипваща. Така че оставаме ъндърграунд, което само по себе си е защита на етикета. Не че ми е криво – това е диагноза. Реалност. Защото на литературния пазар, макар и нескрито върви: подай топката, за да ти я подам. Не им трябва непредсказуемост. Могат да изпишат монографии за Лолита, защото е далеч, и защото други са поели отговорността на свободата. Но ако Васил обърне персонажа и той стане момче – те са ужасени. И същите „освободени“ критерии стават блестящо средновековни като система от ценности. И вратите се хлопват. Лицемерието на имитацията и епигонството. Преобличането в чужди дрехи и клоунадата на европейскост. Всъщност мотивите са къркане и командировки в чужбина. И наркотикът литературна известност, което отчасти девалвира и не работи. Но ние сме тук, където сме. Или имаме принципи – и сме група, или Матакиев и солото на хамелеона. Толкова.

  3. kuklovoda Says:

    Бяха Занков, Ламбовски, Силвия Томова, Емил Вълев- Виолетовия генерал 🙂 сори ако не съм разпознал някой или го изпускам…
    Са надявам се не се обиждат, че не са от едрата буржоазия хаха

  4. kuklovoda Says:

    А както се разбра Сугарев е бил в чужбина…

  5. kuklovoda Says:

    Абе тая Г-жа Маркова хахаха верно ли е баннала някой или тва е лайфстайл метафора.

  6. kuklovoda Says:

    обаче като й видя лъскавото лайфстайл писане с трипове, ролери и някви дневникови ърбан чекии – егати ъндърграунда да й сера на блога!!! егоист навремето проми мозъка на много отличници ей…

  7. Мъжката толерантност пак замириса. Толкова ви е страх една жена да не ви скрие шапката ,че в опитите си да се защитите сте уникално ламери. Да беше измислил нещо по-орегинално разбирам,ама то това е…. Нямам думи. А относно Маркова, тя е и луда и красива. Ясно ми е защо се насрахте.

  8. kuklovoda Says:

    маркова пак ли ти бе маце – аман от тая мастурбация
    аре щото съм кавалер ще говоря в трето лице
    пичка ви лелина анонимна – ако си ти – се чувствай лично поздравена!
    Та:
    беше жалка – цялата зала й се присмя с отегчение, заради досадната й настойчивост да се разправя точно там с ефтимов за некви награди
    направо според мен има клинични отклонения на тема таланта си и мястото си в литературата…
    да си маргинален и лайфстайл „в литературата“ – ебати жалката история и пияния еминем-матакиев, който се главозамая, като й видя късата пола – пълен фарс – само един се върза на госпожа или госпожица или госпожина или госпожичка кралимаркова и той вече не е в р-13 – такива са фактите
    аре са отиди пак да си духаш на тъпата лайфстайл слива 😀

  9. motherfucking deer bit me in the neck Says:

    куку, нещо май не ти обърна внимание Райна Маркова на блога си, не оцени „жеста ти“ и ти взе, че изтрещя от злоба. нищо ново нито за нея, нито за нас от публиката години вече.
    а и виж от какви координати ти пише девойчето А и не го закачай, че тук вече ти се ядосах много.

  10. kuklovoda Says:

    „куку, нещо май не ти обърна внимание Райна Маркова на блога си“

    това не го разбирам, разбирам само едно – ядосват се много някви анонимни фенове, маркови и немаркови блогъри, юзъри и прочие – или се ядосват, че не са на мястото, „което заслужават“, или че пчеличката майка на лайфстайл-ъндърграунда не е винаги на пиетдестала от купоните им. езикът ви, говоренето ви и прочие си приличат досадно много, така че нито съм компютърен специалист да ви проследявам ip-тата, нито ми пука, и да сте един, и да сте легион се тая – питайте някой извън псевдо-нойз фен-клуба и ще видите, че маркова дойде на 11-ти – стана за смях, беше тотално изхейтена от сцената, с изключение на този, които й зацелува ръцете, защото беше толкова пиян, че не можа да пусне една резачка преди това и публиката с 300 зора и запуши устата, за да млъкне, защото е досадна. поведението й беше жалко, неадекватно и адски нарцистично. лично аз нямах нищо против да гледам сеир, но на младите хора в залата им дойде в повече, когато аргументите й кръжаха само около това – аз съм страшен автор, а някой ме спира, не ме признава, не ми дава небе за моите криле и прочие кичозен скрап. та единствения неанонимен жест от фен-клуба ви на ниво партийно ръководство не стига, че се издъни тотално, а после и се обговаря, като ебати ъндърграунд случването и „успеха“ – май прекалявате с нервите, претенциите и хапчетата!

  11. zanov Says:

    ‘Абе тая Г-жа Маркова хахаха верно ли е баннала някой или тва е лайфстайл метафора.’ – ми не знам. преди време я бях ‘изхейтил’ лол в блога и по повод именно лайфстайлските и напъни, пък тя горката си е помислила че я свалям..но беше малко грубо в интерес на истината и ми беше гузно даже после

  12. kuklovoda Says:

    и на мен всичко ми е „грубо“ – по принцип никой не плюя лично, а съм единствено срещу претенции, пози, стойки и прочие глупости, а тая не стига, че стана за смях (буквално – като в понеделник на изявата я попитах чувства ли се наебана от й.е. залата избухна в такъв), а сега квичи как ни е скрила шапката, топката и прочие ала-бала, как като дошла ни разказала играта и т.н. – не стига, че стана точно обратното и получи „достоен отговор“ единствено в комплексите на матакиев да става фотомодел и рапър, ами сега се превъзнася, като миризлив лайфстайл, лайнян флуид. да си седи при феновете, да си взима матакиев в гуру психотерапевтичната група и баста!

Вашият коментар

