„литературно-хулиганска проява в Пеша Николова“

Айде и аз взех та се зарових кой какво писал за групата и ето какво откривам в блога на г-ца Яна Пункина http://dsolved.blogspot.com/

pic1

т.е. още една гледна точка от ‘злополучната’ вечер🙂

41 Отговора to “„литературно-хулиганска проява в Пеша Николова“”

  1. kuklowoda Says:

    между другото доста обективен поглед, тоест хареса ми
    … с тая подробност, че просто тогава не познавахме г-жа маркова и я зяпахме, като треснати що се държи така, чак после като адреналина поспадна зацепих, че просто е лична драма и явно играта на реплики е била и неизбежна, и неуместна…

  2. може би трябва да организирате вечер на прегръдката в пеша николова, за да поправите нестореното😀

  3. zanov Says:

    едва ли ще ни пуснат втори път😉

  4. kuklowoda Says:

    първо – едва ли ще ни пуснат вече там, след като видяха „шоуто“
    и второ на този етап маркова промотира корнилов и чакаме с нетърпение нестореното (само в естетически смисъл де, корни си има готина приятелка😛 )

  5. dete Says:

    аз така и не разбрах как маркова и корнилов са се сдушили, защо и кога, ама и не ми се пита..

  6. who cares anyway😀

  7. kuklowoda Says:

    ми още на сцената не видя ли – каква „нестореност“ настана
    сега имат обща литературна трупа

  8. dete Says:

    ми малко след намесата й си тръгнахме, явно баш за гвоздея в програмата, уотева

  9. kuklowoda Says:

    историческа граматика е верно дийп транс шит
    цяла кафява вселена😀

  10. alex Says:

    не ви ли се повръща вече от тоя 11 май?

  11. kuklowoda Says:

    ми сега корни пише в блога й😀

  12. alex Says:

    ще ви правя курбан за тогава

  13. kuklowoda Says:

    алеееееекс
    мислех, че фана свински грип в мазето вече😛

  14. alex Says:

    мне гърча се върху историческата граматика

  15. kuklowoda Says:

    не ви ли се повръща вече от тоя 11 май?
    – то е, като баташкото клане – повръща ни се, но в това е смисъла😀

  16. dete Says:

    алекс, на кой език му учиш историческата граматика?

  17. alex Says:

    на българския😦 бляк повръщ

  18. dete Says:

    ууух! аз септември съм на поправка на френския : )

  19. alex Says:

    баси тва трябва да го забранят със закон даже😀

  20. kuklowoda Says:

    кажи на зелените😛

  21. zvjara Says:

    Тоя тип литературно гъгнене на мен ми е особено алергичен – дневниковото дърдорене. Ходих, ядох, пих, пиках, вятърчето ми влезе в гъза, чуроличките ме погалиха по косата, подмокрих се, кучето ме облиза, срещнах едни очила, спомних си ооох, аах – лига, мелодръмичка, дрън-дрън и в крайна сметка кво от това. Мода, стил, откровеничене, нещо което първия път му обръщаш внимание, на втория 0 събираш вежди, на петия – наистина ти се гади. Това се смята за алтернатива на л-рата, моден маниер, бръмчене из собствиния си живот – нещо като лексикончето на прабаба ти. Ебати литературните плазмодии…

  22. kuklowoda Says:

    wtf!?

  23. ми нещо като рамбо 13 ама с мензис

  24. kuklowoda Says:

    са ше те наплеска
    нешо е бесен
    lol

  25. kuklowoda Says:

    дори не разбрах г-ца пункина ли има предвид под дневников дискурс или купона под нея😉

  26. хаха чакам да ме смачка с полицейска кубинка щото така звучи Lol

  27. kuklowoda Says:

    … мазохиска такава😀

  28. ми вие ме разглезихте тука 😀 берете си сега плодовете на баба ми на лексикона😀

  29. kuklowoda Says:

    не разбрах на чия баба е – в оригиналния текст
    херменевтиката ми куца
    хахаха

  30. знам аз че имаш езотерично дневниче под възглавката хаха

  31. kuklowoda Says:

    … да – дневникът на бриджит джоунс🙂

  32. kuklowoda Says:

    Звере – ако решиш пиенето се отложи за десет – са заминавам да бачкам дотогава, че турците искат своето😀

  33. zvjara Says:

    Абе грешка! Аз не съм дочел добре – мислех че пак си намъкнал нещо от блога на Маркова, Бойков и прочее лит отрепки. А то Пункина – брях, ядосах са нахалос… Ми къде ша пиете, аз дешифрирам един полковник, да го превърна в морална икона за мераклиите в месомелачката Афганистан… От къф нафталин извади тоя Вутимски, много мяучещ бееее. Ние тука станахме музей за препарирани студентски семинари…

  34. zvjara Says:

    Ма за пиене ли сме се разбрали, нещо съм отървал…

  35. zvjara Says:

    Кво искат турците? Ако са задните ти части – да ги даваш като волни пожертвувания за пътешествието на Рамбо

  36. kuklowoda Says:

    хаха – принцип номер едно – четете внимателно текстовете на жертвата
    преди хейт😛
    а до са погълнахме квото можахме с уудмън, жалко че не се присъедини, но добре че мистерията се разгада – нито фокси, нито пункина са били обект на яростта ти😀

  37. kuklowoda Says:

    а вутимски ми е слабост…

  38. kuklowoda Says:

    турците – задните ми части…
    уравнение с много неизвестни😀

  39. яна пункина Says:

    две неща :
    1. това е отрязък взет от личния ми дневник, който някои приятели обичат да четат – за това звучи като дневник. за адекватни коментари и обществени позиции имам друг блог. в този слагам само НЕадекватните, лични неща и никому не ги натрапвам.
    2. вечери на прегръдките в Пеша Николова има доста често, поне веднъж седмично, те са част от една магистратура.

  40. dete Says:

    яна, it’s all cool!

  41. kuklowoda Says:

    пак повтарям позицията си от 1-я коментар:
    „между другото доста обективен поглед, тоест хареса ми
    … с тая подробност, че просто тогава не познавахме г-жа маркова и я зяпахме, като треснати що се държи така, чак после като адреналина поспадна зацепих, че просто е лична драма и явно играта на реплики е била и неизбежна, и неуместна…“

    така, че яна не се познаваме лично, но ти благодаря, че дойде да ни гледаш – чувствай се специално поканена, ако имаш желание в хамбара на 2-ри, ще има и филм и май ще е още по-олигофренски😉
    с две думи продължавам да считам мнението ти за най-адекватното странично такова за случилото се в ЧК

Вашият коментар

