b-sides идиотизми:)

Един текст който го писах на 16г. и с който и досега се гордея :

Обществото като цяло
общество наречено морално
общество наречено нормално
общество което е брутално

/тука е с ехо ефект😀 /
аз наричам теб измама
аз наричам теб система
аз наричам теб закон
аз наричам теб лайно

обществото /или както се нарича/
маса и идеали
убива твоя ентусиазъм
индивидуалността е смазана

структура на хаоса
маса от безмилостни идеи
оформят се в невидим разум
немислещият с него е прегазен

/тука също – това са припевите/
аз наричам теб помия
аз наричам теб пихтия
аз наричам теб лъжа
бъдещето е война!

😛

11 Отговора to “b-sides идиотизми:)”

  1. kuklowoda Says:

    хаха
    никога ли не е изпълнявано
    навий щентов да му направите промоция в хамбара
    ще спечелим сърцата на прогресивната младеж😉

  2. zanov Says:

    навремето прехвърлих авторските права на едни детаджии, та не знам може и да е изпълнявано хаха
    мани няам оборудване но се чудя дали да не го разпратя по разни редакции lot of laugh😀

  3. kuklowoda Says:

    хахаха
    викаш детаджийте го изпяха и се разпаднаха
    а ние тука си говорим – шентов не може ли нещо с тебе да направи пънк-анархо-нойз-джаз експеримент в хамбара, успоредно с ружев…

  4. zanov Says:

    ми може – стига да е съгласен, но трябва да видим с какво разполагаме че то аз не съм свирил от сума ти време, но нищо – таман експеримента ше е по-интересен🙂

  5. kuklowoda Says:

    какъв експеримент, ако е зализан и „успешен“ – точно така!

  6. Звярът Says:

    Тва си е чист дадаизъм…

  7. вървежно е. ше видим!

  8. kuklowoda Says:

    😀

  9. kuklowoda Says:

    надявам се да дойдеш на 20-ти да се разберем, дотогава 90 на 100 ше се знае дата, сичко…

  10. kuklowoda Says:

    супер

Вашият коментар

