Позорен Кич – вестник Шоу нагло ме плагиатства, а сайтът Грозни пеликани ми се подиграва, заради това

Този път Грозни Пеликани надминаха себе си – „обвиняват ме шеговито“, че съм „плагиатствал“ за Arest.com от дневника на циганин-рецидивист! Историята, разбира се, е от банална – по-банална – материалът, върху който Евок Севок изгражда „скеча“ си е от вестник Шоу – най-просто казано, най-вероятно Добринка Корчева или колегите й използват мотиви от Arest.com, за да компилират текст за жълтия вестник, преразказвайки историите оттам, през устата на фиктивен затворник (на всичкото отгоре е „интервю“).

Ето пример: “Жена му трудно забременяла, описва жестоката история на своя съкилийник Мишо. След първия аборт заради катастрофа й казали, че повече не може да има деца. Но чудото станало. За съжаление живеели заедно с баба му, която била шизофреничка. Един ден тя изпаднала в криза и почнала да налага с всичка сила бременната булка с тигана по корема. И жената на Жоро пак пометнала. Останалато му било като в мъгла.“ Прототипът на Мишо е от друг арест и никога не е познавал Жоро Ботев.

Целият материал в Шоу е пошъл плагиат от Arest. com и излиза месец по-късно от публикацията в Liternet. Както и да е – изключително съм задължен и на Добринка Корчева или на някой неин колега и особено на „Евок Севок“ за цялата „хумореска“, в която набъркаха текста ми!

http://liternet.bg/publish/vpraskov/arest.htm

http://www.bulpress.net/article/961

http://grosnipelikani.net/modules.php?name=News&file=article&sid=538

9 Коментари to “Позорен Кич – вестник Шоу нагло ме плагиатства, а сайтът Грозни пеликани ми се подиграва, заради това”

  1. kuklowoda Says:

    добре, че „Евок Севок“ накрая пуска в буквално последния абзац – истината, в стил – „колко яко се ебавам и как ви изврътках хумористично“, но защо са глупостите по-нагоре така и не ми става много ясно!!!

    цитати от комиците:
    Майтап бе, Уили! Не се коркай! Не сме толкова гадни – ние сме само грозни. Прочетохме в „Arest.com“, че Мишо ти е спасил живота:

    „Подарих едната си обица на Мишо. За това, че ме свали от въжето и видях, че се уплаши. Че му пукаше. „Какво направи бе, човек, какво направи…“. Веднага си я закачи на члена, опасан на главичката с гъст наниз топчета.“

    Не вярваме, че си способен да ограбиш Мишо след този случай. Тогава как е станал номерът? Васил Прасков не е плагиатор, Мишо също. Защо тогава в интернет има два еднакви текста?… Да ни прости журналистът, който е взел интервюто от Мишо, но единственият вариант, който остана, е, той да го е съчинил или по-точно: сглобил. Чопнал е от пандизчийския фолклор, отарашил е „Arest.com“ и, хоп, работата е станала. Дори не е било нужно да разговаря с Мишо. Страхотно! Тоя номер още не сме го правили – интервю-преразказ без събеседник по желание. Човек винаги може да научи нещо полезно!

  2. kuklowoda Says:

    жълтата преса и грозни пеликани си увеличават читателите, използвайки мен или моите текстове – нищо ново под слънцето, но освен, че отдавна прекалиха, тотално ми писна!!!!!!!!!!!!!!

  3. zanov Says:

    супер гнусно – особено от страна на гп дай да им взривим редакцията доколкото я имат изобщо 😉

  4. kuklowoda Says:

    аз вече сичко очаквам от тях – дори да донесат за по-горната заплаха, „където трябва“ 😀

  5. kuklowoda Says:

    ама и от шоу как са ме окрали – просто не е истина
    хахахаха
    мамка му – искам си хонорара, Добринкееееееееее!

  6. kuklowoda Says:

    а това вече е култова наглост –
    „Човекът, който обича да обвинява другите без причина в плагиатство, най-накрая се насра.“

    на всеки, които е следил литературна оф и онлайн периодика през втората половина на 90-те му е безпределно ясно, че грозни пеликани свиха рубриката идиот, абсолютно безцеремонно от литературен форум, където я правих аз и още един-двама…

  7. cortefield Says:

    един-двамата са Гергана и Галина…

  8. kuklowoda Says:

    не е верно – соня тогава беше двойна 😛

  9. lukoil Says:

    василе и тъпата ти съветска женщчина сигурно се ебавате най-вече със стефчо педофили грозни и долни
    ти си доносник на ченгетата ще те спраскат от гъзене боклук люлински мръсен

Вашият коментар

