МНЗ предупреждава

който се интересува от социално значими проблеми, може да пострада сериозно, ако хората масово почнат, да си бършат гъза с вестнициuntitled1

5 Коментари to “МНЗ предупреждава”

  1. dete Says:

    ей, ш, алооо! дете кафка беше и на тази културно-масова проява, наречена 17 май – международен ден за борба с хомофобията (и хипертонията, както разбрах по-късно). борба да има. и боб!

  2. kuklowoda Says:

    ама ти си навсякъде просто :))))))))

  3. kuklowoda Says:

    абе, кафка на 2-ри 8-ми в софия ли си или още подреждаш галерията 😉

  4. dete Says:

    не, никва софия за мен. противопоказно ми е. в бургас съм си, и района, ако се наложи, приемам предложения, и си търся мацки тук. ако знаете някой, обаждайти са. аз не съм гей де..

  5. icakfresh Says:

    аз пък казвам бършете си гъзъ свестник после хем ше четеш на гъза си вестника е универсал баси един познат разправя първо чете вестника после обядва на него доматки сиренце ала бала после си бърше задника в клека и за финал аре збогом за разпалка в печката 🙂

Вашият коментар

