Гуми

illuminati_presents_angels_and_demons_1Под пръстите на краката – маша

а над тях – метална Чебурашка.


Ще закачим значка на Космоса-

усмихнат хищник от Олимпиада.


Печка с тухли…

и жената е щастлива


Илюминати …

и тя се събуди с очи вместо с цици.

42 Коментари to “Гуми”

  1. kuklowoda Says:

    да това е добро,
    не само много по-яко от предното, което ме кефеше 😛
    🙂

  2. kuklowoda Says:

    мале, почервених го, за да стане по-фронтменско, както баеше фокси навремето, ма уърдпресса обърка редовете деба – са ше се мъча да се сетя, как бяха- силвия оправи го, ако нещо съм попрецакал 🙂

  3. kuklowoda Says:

    … а са видях във фейсбука – сичко май е точно 🙂

  4. г-ца С. К. Says:

    неее не са объркани както трябва са 🙂 с червеното е супер ! 🙂

  5. dete Says:

    много изящащо очите тва червено бе.

  6. kuklowoda Says:

    само цска!!

  7. kuklowoda Says:

    плюс тфа отива на циците 🙂

  8. kuklowoda Says:

    снимката на алекс ли е?

  9. dete Says:

    червени цици?!

  10. г-ца С. К. Says:

    вие събуждахте творчеството в мен ! тази среща на 15-ти ми подейства супер !

  11. dete Says:

    на циците ли, г-це канин : )

  12. г-ца С. К. Says:

    а снимката е някъде от гугъл 🙂

  13. kuklowoda Says:

    алекс е навсякъде 😉

  14. г-ца С. К. Says:

    дааа … срещата подейства добре и на циците ми 😉

  15. kuklowoda Says:

    кафка – трябваше да дойдеш и ти щеше сега да си с червени цици на черен фон 😀

  16. червено на черен фон винаги ми е бъркало в мозъка
    ма аре нали са анти- , може!

  17. dete Says:

    оранжевото някак по успокоява очите на черното.

  18. kuklowoda Says:

    бзнс-цици
    ужас 😀

  19. г-ца С. К. Says:

    за 15 лева и двете ще ги гледате 🙂 хахаха

  20. kuklowoda Says:

    фокси да – в нашия китен блог циците са анти 😉

  21. dete Says:

    на земеделките циците са им най-големи! и дават мляко!

  22. kuklowoda Says:

    двете цици или за дамите се отнасяше??

  23. kuklowoda Says:

    кафка – подозрителна си ми – усещам знойна лятна авантюра 😛

  24. dete Says:

    ми то се тая : )))

  25. г-ца С. К. Says:

    за циците говорех 🙂 боди арт върху виме …. и три полски врабчета 😉

  26. kuklowoda Says:

    хахаха
    брутално

  27. kuklowoda Says:

    (за се тая-то)
    другото е поезия 😛

  28. dete Says:

    ааххахаххахахахаххахаххахахахахха
    прасков – само й се надявам още на лятната морска авантюра. но скоро предприемам действия.

  29. kuklowoda Says:

    кафка – на нашата сбирка нямаше кърмещи безенесарки, но любимата ти актриса даваше автографи 😛

  30. dete Says:

    коя ми е любимата актриса?

  31. kuklowoda Says:

    нали заточи лиги (още) на сватбата 😛

  32. dete Says:

    ооооу! разбрах : ))) аз си получих също автограф от нея. но не, действа ми на прекалено много друго ниво, за да си мисля за секс.
    сексът другаде ще го търсим.

  33. kuklowoda Says:

    ужас, не споменах секс, само любима актриса – верно си загорела
    хахахаха

  34. г-ца С. К. Says:

    а моят любим актьори има сини гледни точки …

  35. kuklowoda Says:

    викаш не е, като да са две големи и празни 😉

  36. г-ца С. К. Says:

    сънувах че е до леглото ми и цяла нощ си размятах косата из възглавницата хахаха

  37. kuklowoda Says:

    крий ушите – че става страшно 😉

  38. г-ца С. К. Says:

    хахахаха …. дааа 🙂 нямам нищо против ушите само да не се подават под косата … : )

  39. dete Says:

    аз споменах секс, прасков, спокойно : )))

  40. kuklowoda Says:

    не мога – когато не говоря за секс, ми избиват чивиите :)))))))))

  41. dete Says:

    имах предвид да не се притесняваш – аз споменах за секса първо.

  42. kuklowoda Says:

    аз и притеснение всъщност 😉

Вашият коментар

