Пиклата

за циците говорех

bodyart  върху виме

 …. и три полски врабчета

16 Коментари to “Пиклата”

  1. dete Says:

    баси вдъхновението дето те тресе. четеш коментари и стих след стих редиш : )

  2. г-ца С. К. Says:

    Цветята на Прасков и компания 🙂 бях в творчески тунел 🙂 хаха до скоро

  3. kuklowoda Says:

    art tits brain storm 😀

  4. kuklowoda Says:

    до скоро и от мен – не стига, че е жега, а ми показвате цици и бачкам lol

  5. г-ца С. К. Says:

    тази вечер е за Адско анти вдъхновение … мисля че ще горя в пъкълите на нощния живот в Созопол

  6. kuklowoda Says:

    мда звучи хард lol

  7. dete Says:

    силвия, отивай в Мишел : ))

  8. kuklowoda Says:

    са кажи, че там си опънала паяжината и са гътвам 😛

  9. dete Says:

    аз че съм опънала паяжината там! глупости! аз не опъвам паяжини. аз казвам ‘искам да правя секс с теб’ : )

  10. kuklowoda Says:

    така ли казваш… помага ли?

  11. dete Says:

    ми като се има предвид, че последните два пъти като го казах и се получи, мисля че помага на 100% : )

  12. kuklowoda Says:

    хахаха
    викаш – само за секса помага 😉

  13. dete Says:

    ми като казваш ‘искам да правя секс с теб’ за кво друго да помага бе? може и да ме вземат на стоп с таз реплика, да, ама едва ли ще заискам секс!

  14. kuklowoda Says:

    е тогава може и пари да изкараш,
    но иначе след като си се борила с хомофобията и хипертонията в едно, очаквам и за кръвното, примерно, да помага, не знам 🙂

  15. dete Says:

    ми нали там сексът удължавал живота, намалял всички болести. въпреки че разни старци умират баш от инфаркт по време на секс.

  16. kuklowoda Says:

    те от превъзбуда, щот рядко ебът и ги постига 😉

Вашият коментар

