скандални разкрития ах

обмислях някъв пост, с който да изкажа объркването си и впечатленията из тоз блогь. идеята е със забавен характер в стил ‘кви са тия’. май стигнах до тва:

тука хората имат много свободно време! пишат неуморно, като зад писанията им стои много бек граунд работа като намиране (а вероятно и търсене) на особено (НЕ)подходящи картинки за разни текстчета, видеа и видеота. тва говори за още повече свободно време и особено на най-продуктивния от тях – куклувода, разбира се. изниква въпросът как. очевидно отговорът е – с пренебрегване на професионални (работни?) и семейни ангажименти, права и задължения, ни тъй срам. ‘защо’ е също интересен въпрос, но отговор на него нямам. кога – по всяко време на деня. какво – казах за картинките. пак за ‘защо’-то – докато в началните дни на посещенията ми в рамбо 13 се питах ‘кви са тия’, бая си порових, толкоз надълбоко стигнах, че почти полицейските доклади четох.. почти. и до манифеста стигнах, от който по диагонал хванах две идеи, които, естествено, са там само за заблуда! тъй като не мога да се похваля с особени познания по другите автори, ще продължа да ръфам прасков, който  има интересния навик да слага коментари на свои постове като не винаги са с уточнения, ами и с мнения. раздвоение ли, кво. също така не може да понесе някой друг да е коментирал последно някакъв пост, затова, дори и с някое усмихващо се човече, прасков казва последната дума (или се смее последен).
виж, по едно време в умопомрачението си, мислех, че фокси и алекс също са автори тук, даже имам спомени за техни постове, но после изведнъж всичко изчезна.
още впечатления за блог-навиците са постовете ‘лека нощ, деца’ (които напоследък забелязвам промяна в заглавията). няма нощ без лека нощ и клипче, което обикновено не гледам. всъщност много малко клипчета гледам тук. но ще си призная, че съм свалила karjalan sissit, щот не издържах на инфото, че са индъстриъл, и chiasm, ако всъщност тук ги видях, не помня. да се върна на ‘лека ви нощ, деца’ – в началото много ме дразнеше как наистина всяка вечер има такава тема като за закриване. после се случи всички да са си легнали, а аз да чета късно и да виждам, че няма такъв пост, усещам липса, почвам да пускам аз такива постове. сигурно е любов!
едно чудене имам. блога на пътева аз от тук ли го видях първо, или от другаде ми поадна, но почнах да го чета и после с нея почнахме да се засичаме из софия баш когато ми трябва да й кажа нещо. тва ще го припиша на щастливата случайност.
още едно впечатление – кукловода е пристрастен към блоговете на любимите си последователки (всички в почти една възрастова рамка, социален статус, националност, цвят на кожата и съмнителни интереси) и не минава и ден без да пльосне скрийн шот от техни скорошни постове, които очевидно предпочита да коментира в блога на рамбо 13, за да прави повече трафик към него не към техните блогове!
всъщност исках и други неща да напиша, но ги забравих. тук, дори и само с четене, доста се развива хейт-стайл. малко се дразня. на мен си де. ама тва е друга тема.
една критика – с толкова млади членове, приятели и прочее паплач в рамбо 13, ми замислете се малко какво се случва. събрахте някви хора и ги остаихте на жестоката съдба. ми помислете за тийм-билдинг срещи, уикенди, мероприятия – копане на градинка, пейнтбол, вечер в созопол (последните две заемам от тийм-билдинга на сестра ми). запознайте ни едни с други, запознайте ни със себе си, вербувайте ни, интегрирайте ни, тва-онова шашми!

37 Коментари to “скандални разкрития ах”

  1. kuklowoda Says:

    хахахахаххаха
    „които очевидно предпочита да коментира в блога на рамбо 13, за да прави повече трафик към него не към техните блогове!“
    само с това съм категорично несъгласен – просто нямам подобна нагласа на съзнанието, че да се сетя за това :)))))))))

  2. kuklowoda Says:

    още обяснения – като силвия дойде в сф си изкарахме чудесно, така че се срещаме – другата подобна среща е в годеч на втори август за рожд ми ден – поканена си най-сърдечно и ти, на алекс вече казах…
    общата идея е, редовно да правим разни неща в хамбара, от есента – не непременно „всеки месец“, а ще решаваме – като се натрупат идеи, нови текстове, филми, хора, ако щеш, които да четат или дебютират при нас – просто общата ни идея с лъчо, цанов и досев е р-13 да стане нещо като отворена сцена за по-независимата литература, която не целува ръце, няма скрупули и фалш в себе си или поне опитва да е такава.
    първата изява и с занков говорехме ще е между 1-5 октомври, така че нека секи да предлага разни готини неща, квото му хрумне и се пак е осъществимо.
    значи най-малкото септември ще се видим, за да подготвим това „събитие“, а вече и силвия, като дойде в сф ще се засичаме по-често, опасявам се сега е лято и много хора са нанякъде – но който е в сф на втори – поне на рожд. си ден, повтарям – го каня най-любезно 😉
    а блога не е функция на многото ми свободно време, а напротив – на естеството на работата ми, която е пред компютъра в нас и като си правя почивки пускам по някоя тема или коментар. ако има още въпроси ще отговарям – световна конспирация няма хахахаха, а тфа с полицейските доклади ме уби :)))))))))))

  3. kuklowoda Says:

    и още забравих – септември лит вестник мисля, че ще представи кръга ни с текстове и двете досегашни четения – ЧК и Хамбара, в броя на Данчо, за което му благодаря, ами това е по-новото…

  4. kuklowoda Says:

    така, че викам аз есента да почне да тече ебати тим-билдинга – ужасна дума лол – ако ще и сяка седмица нема проблем – просто сега е ваканция и хората са пръснати
    а и не отнема чак толкова време да се поддържат темите всмисъл търсене и бла-бла – всичко ми е в главата и става за минути и то не повече от 5 – и музиката, и киното, и вашите блогове
    LOL

  5. lol@ kuklowoda

  6. *thumbs up*@ dete

  7. x2
    задавах си такива въпроси, дете.

  8. г-ца С. К. Says:

    става интересно … става влажноооо хаха

  9. kuklowoda Says:

    истината е прекалено скандална
    хахахахахаха

  10. kuklowoda Says:

    айде, изказвайте се – след двайсетина минути пак имам почивка LOL –
    между другото излизам нощем след 12 до 5-6 сутринта – тогава разпускам, което обяснява и защо по това време не пиша в блога 🙂

  11. e-e, bro, ае стига. дете е много права, а не мисля, че е злобна. всичко си е така, и няма нищо кофти в тва да се извади.

    на нас със сандра ни беше дори готино да го прочетем/коментираме.

  12. kuklowoda Says:

    ма аз нито се сърдя, нито се ебавам шентов!

  13. kuklowoda Says:

    напротив – текстът ме кефи, макар че не ми стана ясно за какво е „много права“ – за някви неща е точна, за други – не, но ако имаше повече текстове, като нейния блогът щеше да е по-готино място определено, така че съм й благодарен

  14. kuklowoda Says:

    а между другото . в тая връзка казвайте

  15. kuklowoda Says:

    … ако имате идеи, ако може блогът да е по-добре, като по-рзличен от филма в момента, ще ми е интересно, а ако съдействате – мамка му – още по-добре!!

  16. е за мен лично като трибуна (бахти дървената думичка) за наши стихове го виждам най-добре. всичко друго си е по вкуса на останалите в Р13 и съответно тяхна инициатива.
    още на първата среща с вас, хора, си казах, че мене ме грее най-много поезията, и останалото, което от мен е обвързано с нея- преко и косвено- музика, звук, импро, визия, етс.
    бих искал да виждам повече стихове. примерно.

  17. kuklowoda Says:

    еми напоследък май са повече, за сметка на „хейта“, последният далеч не ми е тръпка честно
    а р-13 има „твърдо ядро“ доколкото с някви хора сме заедно кажи-речи с известни прекъсвания десет години, предлагайте, давайте идеи, пускайте теми, стихове, вихрете се – ше е супер…
    и най-важното, ако нещо не ви харесва казвайте и какво би могло да е по-различно и по-готино, повтарям се

  18. не се шашкай.

  19. ‘хейта’ си вкарва лошо впечатление отвсякъде. най-гот без хич.

  20. kuklowoda Says:

    аз най-малко от такива неща „се шашкам“, просто ако някой „хейти“ – тук никой, никого не цензурира, лично за себе си мога да кажа, че когато е изглеждало, че го правя не е било насериозно, още по-малко лично, а ташак – ГЕРБ е изключение потвърждаващо правилото, разбира се :)))))))))

  21. zanov Says:

    баси тоя блог стана напрао туин пийкс бе 🙂

  22. zanov Says:

    въобще тука определено совите на са това което са и пр…

  23. kuklowoda Says:

    тука совите са зомби, че и повече 😉

  24. zanov Says:

    и все пак в този пост на кафка има нещо съмнително..дали не е вербувана от лит буржоазията 😉

  25. г-ца С. К. Says:

    шантаво е .. търся си по- добра думичка 🙂

  26. kuklowoda Says:

    всичко е съмнително – отивам да празнувам международния ден на психиатрията 😀

  27. kuklowoda Says:

    а сериозно и за лека нощ – ако кафка бе дошла, когато се събрахме последния път, тоя пост просто нямаше да съществува или най-малкото щеше да е доста различен 😛

  28. г-ца С. К. Says:

    имам идея … 🙂 един пост контра на този 😉 хехе

  29. kuklowoda Says:

    супер – ще станем, като дискусионен клуб – давай 😉

  30. kuklowoda Says:

    най ми хареса, че заради блога си пренебрегвам семейните ангажименти
    хахахахаха

  31. kuklowoda Says:

    лека и утре – на барикадите отново lol
    кафка – септември ще бъде май, ще бъде 🙂

  32. dete Says:

    ahahahahhahahахахахахха : )))))))))))

    не бих казала, че съм вербувана от литературната буржоазия. просто отдавна принадлежа на една друга лит. ъндърграунд група с не-манифест и не-изяви, хихих : ) аз съм тук да разбия вашата група :РР
    определено не съм злобна, да : ) и нещата като впечатления бяха особено натрапващи ми се (без негативния замисъл на тая дума) като почнах да чета тук в началото. просто поста трябваше да го пусна преди 2-3 месеца : )
    сега ще видя и контра-поста хех

  33. г-ца С. К. Says:

    kontra e silno kazano … po skoro cvetq i rozi 🙂

  34. dete Says:

    да бе, аз очаквах контра :Р

  35. kuklowoda Says:

    е са и твоя не е турбо брутален, че да трябва да правим контрапреврат, нали 😛

  36. dete Says:

    той не трябваше да е турбобрутален, а забавен.

  37. kuklowoda Says:

    знам – и беше (написано в началото) – кефи ме споко поста ти 😉

Вашият коментар

