върху едно кошче намерихме ядки и ги хапнахме

дете кафка за хамбара

оказва се, че жанрът е –  „общо взето, да, беше ми първото четене пред хора“

happy сме, че стана при нас, както и на силвия к. й беше първото четене пред хора, без тя да присъства lol

„и четох някъв текст дето с мартин една вечер толкова ни се пишеше и си измислихме 5 теми, някакви странни съчетания на думи, и аз включих всичките в някаква невъобразима глупост. и от чудене какво да чета, попаднах на него, намерих си и текста за серийния убиец, което всъщност е песничка. хареса ми. харесаха ми някои от нещата на другите. хареса ми, че мартин, макс и неговите любими марийка и яна бяха там. хареса ми, че после пихме с пътева на седмочисленици. хареса ми, че тя се смееше, хилеше, говореше и отговаряше, а ние й изпяхме песничката за серийния убиец. хареса ми и че върху едно кошче намерихме ядки и ги хапнахме. хареса ми усещането за споделеност, когато взимахме цигари и после давахме.“

дете кафка и мартин, който и да е той, на семинар по творческо писане

8 Коментари to “върху едно кошче намерихме ядки и ги хапнахме”

  1. dete Says:

    всъщност точно днес ми беше първия уъркшоп по ‘творческо писане’ за сезона : )) но мартин не дойде. а той е единственият ми!

  2. dete Says:

    и между другото, не очаквах толкова късна реакция. разочароваш ме!

  3. kuklowoda Says:

    ми са го видях
    хахахахахахаха
    а уъркшоп по творческо писане – свързано ли е с ръцете 😉

  4. dete Says:

    да. едва ги сдържах, докато слушах едно дете да чете адските си глупости.

  5. kuklowoda Says:

    ма къде си се забила бе :))))))))))))

  6. dete Says:

    тука, в бургас. но сред многото плява винаги се намират едно-две диамантчета.

  7. kuklowoda Says:

    и кой е DJ-я

  8. Дай едно диаматче насам. Чак ми нестръхнаха космите…

Вашият коментар

