Градове и уроди

Смъртта идва с чаша в ръка
сяда до мен и се усмихва
кара ме да й разказвам
косата тегне

u2


9 Коментари to “Градове и уроди”

  1. kuklowoda Says:

    в деня на разстрела – пак Цанов

  2. kuklowoda Says:

    http://foxeto.blogspot.com/
    тук пък е новото стихотворение на елица ганева, чийто неща в никакъв случай не бива да се публикуват тук по много сложни и същевременно много прости причини, в настоящия текст става дума за един черен и разнебитен, който влиза в софистицирани, екзистенциални взаимооотношения с един бял и страничен 🙂

  3. zanov Says:

    люлянската клюкарка – жадна за поезия

  4. kuklowoda Says:

    съвсем жива да не бях 😛

  5. kuklowoda Says:

    това е –
    кафка – агент на лит.буржоазия
    цанов – на фокси
    всички, които не бяха в бижу от днес са ми съмнителни
    хахахаха

  6. zanov Says:

    е ти ни изкара като фокс и мълдър 🙂

  7. zanov Says:

    баси филми не съм гледал от миналия век

  8. kuklowoda Says:

    пуснах ти филм на кирил кръстев 😉

  9. dete Says:

    ама мълдър съм аз!

Вашият коментар

