Той

не мога

     мога-не

и   мога и

      не

 

утре

и в понеделник

не утре

и не в понеделник

 

когато целувах гърдите ти

когато те чаках, за да се молиш

когато слушах за Белград

 

и после

обратно

обратно-не

не и после

 

когато слушах за старите жени целували гърдите ти

когато те чаках, за да ми се молиш

когато не слушах за Белград

 

аз-наполовина

ти-край

аз и ти-не

 

в понеделник-не

утре-наполовинаth_12189

7 Коментари to “Той”

  1. kuklowoda Says:

    ми не знам ама доста ми харесва, различно е – браво 🙂

  2. г-ца С. К. Says:

    върху снимката позволявам да играете дарц … 🙂 хахаха

  3. kuklowoda Says:

    Звярът не го брой за Вилхелм Тел – твърде прилича на Ленин 🙂

  4. cortefield Says:

    Интересно кой е тоя, освен мен, дето си позволява да говори за Белград?

  5. kuklowoda Says:

    канин – предстои индетификация на трупа 😉

  6. sdplamen Says:

    нека и аз да умилостивя малко следствието 🙂 с това

  7. г-ца С. К. Says:

    Този който си позволява да говори за Белград е мъжа с шапката … И мерси отново на Пламенчо

Вашият коментар

