курва след проверка

казармена стратегия и тактика от Данаил Досев

защото българите биват хайки

и кат се сгрупират търсят да подгонят някого
ама кого и чакат да им го покажат
пък англичаните са шайки и ти правят номера
те льохманите винаги били такива- така наречените лакита
защото локито си е подводничар

морето през септември е студено плажът пуст само клечки стърчат от пясъкъ олющени лодки изтеглени на бургаския плаж наклонени съблекални от ламарина
още не съм взел пощата пуша цигара на която с химикал написах  пенелопа дано да не е канцепогенен фломастерът

като например това бе преди 29 години бях старо куче старото куче досев редник
те нямат нищо против сделката но биха искали да съучастват- чрез подставине лица за да изтеглят приходите в иорк
оттам нататъка е лесно

лакита летят в половин черупка от орех и въздухът е някак странен…
но пък когат остана пенел си припомних скорошните учения как с осма гаубица уцелихме точно кордата с която влекачът теглеше мишената това пред погледите на смутени турски митничари. мишената потъна влекачът завъртя гъз сякаш ще ака но се изнесе по далеч от стрелбата виновен бе ефрейтор зарков който в право мерене бе знаменит- той бе мой заместник като мерач защото аз все бях зает да нося пощата да пиша доклади да надзъртам в досиетата коит закапечето все забравяше връх бюрото привечер.

да им рисувам лозунги но тези англичани например едно момченце -синчето на сегашният им тук културен аташе- бе наказано да не отиде на море а да кибичи сам в квартирата и да наднича в компютерите на баща си макар че бе осиновено докат не осъзна теб тъй и тъй ще те натровят щом свърши тази операция и му миришеше на празна стара кутия от табла дървена не знам откъде си

така е

нахълта драганов и се развика досев черпи ме с баничка ето ти баничка викам ето кутия арда дорче дай му и лимонада от мене
мерси вика драганов досев къде си държиш парадните обувки
-в библиотеката – отвърнах а кубинките – пак там
– вчера наряд ли беше- не бях арестуван
– досев ми вика драганов не ти ща баничката и лимонадата цигарите ще взема айде
колко пари ти остават -още 12 лева га си
скрих истината че си имам още пект влезе цолов от втора рота и сподели- дежурен съм на капепето и ей сега пред очите ми един тираджия сгази нарочно помияр
-така ли- се чуди драганов
ей сега ще довлека тук помияра да го лекуваме щот още мърда- вика цолов и си излезе от лавката освен дорчето и къна митева в поделението не е стъпвала жена само морските викачи понякога си водят курва след проверка

-дано не го донесе тукя – изпоти се дорчето и да ми върнеш бутилкитее- се разкрещя към мене сякаш аз съм и виновен всичко това само защото свако бе началник влак по линия свищов троян и бе роден в селото козарбелене плевенскомарш

Вашият коментар

