13

Търсейки нещо непрочетено на български от Майринг – на кфо попаднах през google, lol – бях го забравил съвсем тоя брой на ЛВ 😀back

10 Коментари to “13”

  1. kuklowoda Says:

    турбо-ташакът е, че текста в тоя му вариант го пратих в алманах Хермес (по онова време ми се струваше ебати готиното , меко казано, нещо) точно тогава и това ми е първата публикация – от 13 годишен в кича, е тва е хахахаха

  2. zanov Says:

    леле аз на тая възраст четях футболни енциклопедии и приказки на балканските народи 🙂

  3. kuklowoda Says:

    аз футболните енциклопедии ги четях заедно с вазов :)))

  4. kuklowoda Says:

    … имаше една зелена – супер яка – българия на футболния глобус ли се казваше – мале – като се сетя направо получавам ерекция :)))

  5. zanov Says:

    хаха знам я тая – в нея прочетох как левски бил некви финландци с 12:2 и 7:0 през 65 некъде 🙂 иначе любимата ми беше една история на футбола ама забравих кой беше автора 🙂

  6. kuklowoda Says:

    да – зелената наблягаше на статистиката – всъщност футболната такава е единствения ми по-косвен допир до математиката и цифрите, хахахаха

  7. Горски дух Says:

    Аз на тая възраст Вазов го понамразих

  8. zanov Says:

    като стана въпрос за математика и вазов се сетих че в даскало едно време на матурите ми се падна вазов – е избутах го ама да не казвам как, а по математика се освободих щото бех пълно 6 😀

  9. kuklowoda Says:

    тц тц цанов – ти си голема загуба за математиката, виждам аз 😉

Вашият коментар

