Боклук или вивисекцията на пепелянката

досевиада – reload

съгледаш бял боклук да се търкаля обвит в тополин пух по булеварда в посока накъдето духа вятърът връх битум пъстър ощ преди обяд настъпиш го с подметка ей боклук наде- ти остави ме чичо чакай в момента гоня някакъв боклук – общополезно начинание но ти с боклук не си мангал що гони
в мазетата помаци ами как
припявайки песнички македонски
как тъй боклук боклуците да гони
той вирна чело и отвърна верно…
въпросът е добър работя върху себе си
полях го със кафе за да улегне
и се огледах пак да пресека
дано ръми дъжд днес господи боже

тази сутрин на закуска със драганов се озовахме на една маса- доско- смутено ми каза той тъй- изглеждаш ми блед та отчаян
-не е така отвърнах с драганов бяхме цепили пепелянка при варварско- два месека преди това на летните учения
-зашеметихме я и я завлякохме върху мозайката в преддверието преди спалните
аз я застъпих по главата той по опашката и я изкормихме- направихме и вивисекция

това и е правото черво мърмореше дръганов туй сърчицето…къде и е втората кожа- удивих се аз пристъпваха набори но като видеха с какво се занимаваме бързи се оттегляха и тъй сами се занимавахме…
но днес бе вече есен бяхме си в поделението и всички закусвахме макарони на фурна
малко си блед каза драганов и ще идваш с нас на физучения
какво предлагаш -питам го- да идваш с нас на обща физическа подготовка – не – казах стига ми и физзарядката преди сутрешна проверка
– надали- подметна ми драганов днес ротният ще води физическите упражнения всички те чакаме при полосата след закуска да не дойдеш по парадни не ме беше страх от драганов но когато му противоречах ми изпращаше шики- мъж от втора батарея със особено лице да ме причака преди тоалетните точно когато съм на зор и да ме гледа като бекет
виж драганов викам виж какво…
thumb-zmii

Вашият коментар

