Той (part two)

 

здравейте г-н генерал,

 

аз наистина не искам да се  омъжа за вас

въпреки че много често ви рисувам заспал.

аз наистина не искам да слагам лавандула в

гардероба ви

въпреки че много често правя така че моите да миришат

сякаш са извадени от там

аз наистина искам да ме оставите да мисля

въпреки че чашите падат от ръката ми когато

не ви очаквам а идвате.

аз наистина искам да нахлуя и обрека света ви

 

здравейте г-н генерал,

 

аз не мога да се омъжа за вас,

защото утре още двама ще ме желаят

аз не мога да слагам лавандула в гардероба ви,

защото искам да правя любов на много тераси

аз мога да мисля,

защото вие ме прегърнахте във водата само веднъж

аз мога да нахлуя и да обрека света ви,

защото утре ще съм икона на стената ви

2 Коментари to “Той (part two)”

  1. kuklowoda Says:

    генералът се замисли, взе пистолета и го пъхна в устата си 😉

Вашият коментар

