Вутимски – Мяу

Колко тежък шамар ми удари ти
в тази стая наляна със здрач.
Но защо затрепера уплашено
и на пода се свлече със плач?

Не плаши се от своя шамар.
Аз съм същия мъж, погледни ме. –
Нямам тежкия бич на стражар,
във ръката ми чашата с вино е.

На колене пред мене не стой…
Аз съм болен от вино и ласки.
Разболях се от много пиянство.
А ти искаш целувка и бой.


3 Коментари to “Вутимски – Мяу”

  1. kuklowoda Says:

    още безнадежност:
    http://liternet.bg/publish22/al_vutimski/na_edin.htm

  2. kuklowoda Says:

    клипчето се пуска единствено от youtube, защото бухално-активният така е решил lol

  3. Абе, бива го…

Вашият коментар

