Той (part three)

 

вървяхме по стълбите без да се качваме по тях

прескачахме стъкла без да си допираме пръстите

озовахме се на една тераса в средата на една стая

правихме го

без да сваляме дрехите си

без да разкопчаваме циповете си

той още не е  приключил

аз още не съм започнала

правим го

8 Коментари to “Той (part three)”

  1. kuklowoda Says:

    хубаво, бр. 🙂

  2. Тва да не го е писала Соня…

  3. kuklowoda Says:

    силвия вече го промени даже 😛

  4. cortefield Says:

    лъчо, мноо си зле, бе човече

  5. г-ца С. К. Says:

    ахххх … тцтцтц Лъчо … как ме бъркаш не е истина … 🙂

  6. kuklowoda Says:

    да бе забраихме се срамота lol

  7. г-ца С. К. Says:

    аз не съм ви ! какви са тези неща … сега чета достоевски и спя по цял ден а в моята стая в пълно с гости … 🙂

  8. kuklowoda Says:

    ех тия гости 😛
    как ще си ви бе
    а за достоевски – само така, понякога действа като райд на гостите 😉

Вашият коментар

