Яж мърша, па сери мърша! Да ти еба майката!

От труп та на на гроб!

Зомби с мърша ще ми плаши тои!

Яж мърша, па сери мърша! Да ти еба майката!

Абе Кире, вие тия трупове май сти ги яли вече веднъж?

Не се обръщай назад, за да не паднеш в гроба!

Смъртоносните болести не ходят по гората! Те ходят по хората!

Приятел е не този който ти дезинфекцира инфектираните гнойни рани, а този който не ти ги причинява!

Понякога не е важен разлутатът, а опита!
(е това нямаше как да го променя, достатачно цинично е, особенно от устата на да кажем Чикатило или Ед Гейн)

Серийният убиец син е тъга за майка си!

Смърта идва при теб, когато всички други бягат!

Само мъртвите виждат края на войната!
(и това не посмях да променя)

Не е важно да бъдеш хирург, важното е да опиташ!

Учи се от вчера, убивай днес, погребвай утре.

Никога не убивай това, което не би те убило!
(Оригиналното е: „Никога не плачи за това, което не плаче за теб.“ доста е яко)

Човек е това което убива!

Ако твоята външност не съответства на твоите вътрешни убеждения, самоубий се!

Единственото сигурно нещо в живота е смъртта!
(Това също е непроменено)

Детството свършва в мига, в който разбереш, че един ден ще умреш.
(му-ха-ха-ха-ха. Това май беше от някакъв филм?)

from: 2 faces in 1 body

http://2f1b.blogspot.com/2009/06/blog-post.html

8 коментара to “Яж мърша, па сери мърша! Да ти еба майката!”

  1. kuklowoda Says:

    „винаги нещастен след wgt“ lol
    batcave, tiger lilies
    шентов – радвам се, че промотираш нови автори…

  2. kuklowoda Says:

    между другото за оная работа пламен никъв го нема, може още да е на морето, ще ти пиша като се обяви за жив и здрав

  3. shentov13 Says:

    стефан е стара кримка, има жестоки неща:)
    проекта му е shemale ZERO, сигурно си чувал.

    мерси за загрижеността, аз още не съм се оправил, ама не знам за пламен, след море, аз още не съм му оправил от предишния път всичко, срам ме е направо.

    деба закъсвацията..

  4. virhov Says:

    R***: Човек е това което убива!
    Охуенно!

    maria: а где это было?

    R***: Яж мърша, па сери мърша! Да ти еба майката!

    maria: а, рипрамбо

    R***: нихуя не понятно, но всё равно охуительно

    maria: юноши. хорошие, да

    R***: это надо распевать вслух

  5. kuklowoda Says:

    😀

  6. kuklowoda Says:

    шентов виде ли – пускай такъв хард по-често 😉

  7. kuklowoda Says:

    иначе не си сам – и аз съм го закъсал брутално вервай ми…
    абе майната му – гаден период деба

  8. kuklowoda Says:

    а тях съм чувал да

Вашият коментар