уаппа дуба пауаи ченгета

все пак ченгетата са тук непаилни
има ли паилни такиз-@@вьпросителна

нокато геш в компутер куб осен в районното
защотоимаитакьв
на 10 качки оти пето мани го
шестото ти чусто както щеш
единствено не ми надига ватманьт
сиреч компутер операторьт
защото няма боцкано по вената
изкючено сичко се прави пез ька
сожи катинка та

защото
англичаните…
ама не може точно тук а ей ме там
менте чеир ала вигам разбираш ли
аз нищо не разбах ега си

думата ми е не пи очилище а пи айонно неа да ги иа и такиз
поформа и
пофарма-фенско ь егас

8 Коментари to “уаппа дуба пауаи ченгета”

  1. kuklowoda Says:

    ех тези ченгета 😉

  2. днес срещам филип вика дай такваз иконка- носех си я неопакована- сиреч долу кристо я и брат му янани
    дадох му я вика заминава за москва със брат ми след 1 един час
    ама да не…
    нема той е кинорежисьор ега си
    20 на 10 темпера на дърво исус христос
    до до довечера ще е в мо ск ов ск дано не сечне факконетти–…
    и да е навреме за ауксионите да видим
    ако я скива и а-родионов…
    може да си поиска и той

  3. освен това филип си я плати в движение
    лепнахме сертификат- за 1-2 минутка при злати-
    иконката пътува за москва велико

  4. kuklowoda Says:

    я кво съвпадение – тя като жена ми, днес замина lol

  5. kuklowod jena ti e kato ikona…a ti kato pop-ikona 😀

  6. kuklowoda Says:

    хахахаха
    наеш кви скандали стават точно по тоя въпрос LOL

  7. ми ние животните ги усещаме нещата 😀

  8. kuklowoda Says:

    ако можеха да говорят –
    утопията стана реалност 😉

Вашият коментар

