„Напразно“

Детето Кафка от известно време насам героично се предава – трагичният сблъсък между романтическата душевност и суровата реалност за пореден път е налице!

gave up

днес нямам мечта
нямам и история за приспиване.
чаках нещо
очаквах нещо
напразно.
ще остана в най-хубавото лятоyou

21 Коментари to “„Напразно“”

  1. г-ца С. К. Says:

    аз … лишена от вдъхновение получих супер лято , а ако не бях лишена от вдъхновение щях да имам лято лайно … още никой не може да прецени кое е по – доброто

  2. kuklovoda Says:

    важното е всеки да остане в „най-хубавото лято“ 😉

  3. kuklowoda Says:

    дори, когато се предава 😛

  4. г-ца С. К. Says:

    аз не съм се предала … да не си помисли това ?:)

  5. kuklowoda Says:

    хаха, точно ти – никога 😀

  6. г-ца С. К. Says:

    ихххааа колко добре звучи това- точно аз – никога 🙂 как я караш ти иначе …. пламенчо къде се губи … лъчо налови ли риба? 🙂

  7. kuklowoda Says:

    ми сбърквам се пак от бачкане плюс, че уж уча с р. за матура lol
    от лъчо ни вест ни кост, а и уудмън май изчезна в рила…

  8. dete Says:

    мисля, че под ‘най-хубавото лято’ лирическият АЗ-ъ има предвид някакво минало лято или случка в него, което да го прави най-хубаво. тва ми подсказват заниманията ми по средновековна френска литература. дали съм на прав път обаче.. само лирическият ГЪЗ-ъ знае..

  9. kuklowoda Says:

    стиа, стиа – пътеводна пръдня е мн.депресарско…
    а щом лирическият аз остава в миналоТо лято, то го мисли и живее, като вечно настояще и нещо твърде подходящо за „оставане“
    панталей зарев за пролетарското изкуство 😛

  10. dete Says:

    нищо не ти разбрах. сигурно затова ме късат на литература.

  11. хахах панталей зарев е просто култ 😀

  12. kuklowoda Says:

    основоположникът на ъндърграунда 😉

  13. даже имам сборник юбилеен посветен на него.. 😀
    има един чичак от Пловдив май дето иска да го преиздава, за да не останел низвергнат хаха

  14. пък аз викам – да остане! 😀
    все пак иначе за какъв ъндър си говорим

  15. kuklowoda Says:

    абсолютно – зарев е (в) подземния канон!

  16. kuklowoda Says:

    ей на Звяра тва ще му хареса – да снимаме филм – Пантелей Зарев става зомби и започва да избива тъпи кандидат-студенти 😀

  17. kuklowoda Says:

  18. мда може наред с книгата да издадете cd 😀
    независимо кино за забравени бг критици…

  19. kuklowoda Says:

    не знам, кой държи правата за шедьоврите на зарев, не ми се разправя с някви леви терористични организации 😀

  20. хаха той и син писателче има направо си е брало лайката … наистина ще затънеш в мрежа от ре-организирани леви мрежи 😀

  21. kuklowoda Says:

    са ми кажи, че си чела и зарев-джуниър и шсе гътна 😉

Вашият коментар

