м.о.и. (мимики от истини)

няма осветление

има само вибрации

и отново, и отново, и пак, и сега, и утре, и вчера и преди 6 години

по-леки, по-слаби, по-неусетни

вибрации

силни

лепкави

мръзни

с вкус на метал

вибрации на легла

на матраци без пружини

на портфейли и портмонета

вибрации на чакане

на искане

на мислене

на гердани превърнати в гривни

вибрации всякакви, но не и телефонни

телефонни, но не  и желани

на искащи

на трима

на петима

вибрации на облечени

изпразнени, омъжени, оженени

вибрации на уличните лампи

на очилата, на спортните училища

на  дъжда

вибрации на водата

на касетофона

вибрации на вибратора

пръскащи, ухаещи, любещи, изоставящи

изоставени вибрации

вибрации на изгрева

на 5 сутринта в чакане на никого,

 на онзи,

на другия с псевдонима

вибрации на стари коли

чукове, триони, червила, значки

и детски играчки

вибрации на сърца  и без оловен бензин

мои вибрации

мои вибрации

мои вибрации

десетки

хиляди

и утре

и утре

твои вибрации мои вибрации общи вибрации

разделени самотни псуващи рухващи

мои вибрации

десетки …

хиляди

43 Коментари to “м.о.и. (мимики от истини)”

  1. г-ца С.К. Says:

    ключ – трябва да се чете бързо 🙂

  2. kuklowoda Says:

    в случая са ставам и чета рано 😀

  3. kuklowoda Says:

    добре – монументално и вибрира 😉

  4. г-ца С.К. Says:

    при мен събуждането доста често е неприятна вибрация 🙂

  5. zanov Says:

    бе пише си силвето не зле

  6. zanov minA s metlata bacenca 😀 treperete dami 😀

  7. г-ца С.К. Says:

    за сега са минали само два дена откакто всички ме напуснаха и съм затворена чакай само да видиш на петия – шестия ден каква поезия ще сътворявам хахаха

  8. zanov Says:

    как па долазихте така скорострелно направо не знам 🙂

  9. bloody accidents u know 😀

  10. kuklowoda Says:

    силвето е поет-трепач, стига да е нещастна 😉

  11. силвето в ГУЛАГ! не, в Иран!

  12. kuklowoda Says:

    да – редовни изтезания и мъчения за да гепне нобеловата награда 😛

  13. kuklowoda Says:

    единственият излаз към света – ислямската търсачка с bdsm-патенцата

  14. Точно така 😀

  15. г-ца С.К. Says:

    очаквам от космоса да чуя :
    повредата не е във вашия телефон
    епилацията е излишна когато сигнала постоянно е свободно
    повредата не е и в телефона отсреща
    сутиените са излишни когато сигнала постоянно е свободно
    и *88 не могат да ви помогнат
    само ще ви свържат с оператор
    връзката не става бързо първо ще ви пуснат менделсон

    от мен да знаете курвите са курви и в сибир

  16. г-ца С.К. Says:

    разтърсващо е когато човек стои вече трети ден в къщи и всички са те напуснали …
    не съм се гримирала от три дни – рекорд
    не съм слагала сутиен от три дни – рекорд
    реших да си пиля ноктите – света се преобръщ

    на мъжете които са добри заради това че са лоши тъпи селянки им завъртат ума , а въздържаните не ги разбираш защо ти говорят за всичко останало освен секс … а добрите те са най – кофти

  17. г-ца С.К. Says:

    искам да направя пакост на някоя стара жена която изневерява на мъжа си !

  18. г-ца С.К. Says:

    и не знам защо ги пиша тези неща

  19. хахаха силве, че аз от 2 седмици съм нон-стоп в нас, нося сутиен само за ебавката, а гримове не ползвам освен за декор 😀
    смятааай колко си напред във филма… стягай се бе..тези размисли, че некой те е напуснал са ташак, вервай ми!

  20. г-ца С.К. Says:

    даа права си … как се справяш със стените в стаите? те са ми голям проблем
    просто всички си тръгнаха … приятелките ми заминаха … любовника ми отиде при живота и любимата си … лятото свърши баща ми иска да комуникираме повече …

  21. г-ца С.К. Says:

    като цяло всичко мирише на …СМЪРТ ЗА ПОЕТЕСАТА … ахахах 🙂

  22. ще се оправиш..стените ги манипулирам жестоко 😀 знаеш ли колко фетишистки снимки могат да се направят пред една най-безобидна стена 😀 я си намери хоби. освен поезията .. 😀

  23. kuklowoda Says:

    а така – смърт на изкуството – свобода за народа 😀

  24. kuklowoda Says:

    да оставим любовниците
    да си намерим любими
    и добрите хора ще еректират
    lol

  25. г-ца С.К. Says:

    вчера обмислях идеята да си купя картон и маслени боички и да рисувам кучета … днес мислих да правя списък с неша от сорта на “ разклонител , два шампоана , метла“ които ще ми трябват за софия … после мислих да правя кукли от стереопор … но нямам стереопор … :))))

  26. бе трябва пак да има такива лагери за бране на домати и копане на картофи 😀 има поезия дори и особено в думи като кофа и лопата 😀

  27. kuklowoda Says:

    лека
    отивам да унищожавам поезията 😀

  28. г-ца С.К. Says:

    лека … 🙂 и литературна

  29. kuklowoda Says:

    кофа и лопата
    ще са нужни в кревата

  30. Я плакаль. (Иран тожи)

  31. г-ца С.К. Says:

    аз скоро ще имам новина … до събота или до другата събота 😉

  32. и нека видиш насън редосеялката на мечтите си.

  33. kuklowoda Says:

    до утре, че след рождения ден на тъщата ме избива на разстройство и маяковски 😉

  34. г-ца С.К. Says:

    и този сайт е странен … сега ми изписа „ТВЪРДЕ БЪРЗО СЕ ОПИТВАШ ДА ИЗПРАТИШ КОМЕНТАР“

  35. kuklowoda Says:

    преждевременна еякуляция 😀

  36. kuklowoda Says:

    бягам, че стана втори не иран, а виетнам 😀

  37. г-ца С.К. Says:

    ЩЕ ПИЯ РОМ … ИСКАТЕ ЛИ ? 🙂

  38. kuklowoda Says:

  39. kuklowoda Says:

    всъщност много тъп филм, въпреки красивата сцена 😉
    наздраве!!

  40. г-ца С.К. Says:

    ЕХХХХ …. я кажи сега какво става с онези дати ? 🙂

  41. kuklowoda Says:

    последен пост, защото мозъкът ми, който нямам спи (наквасен)
    – датите остават и чакат теб
    първата още чакам точност до ден и час – но едно е сигурно 21-23 🙂

  42. kuklowoda Says:

    другата дата -същата работа- само знам, че е след втората
    хахаха

  43. г-ца С.К. Says:

    супер 🙂 хайде заспивай аз също лягам 🙂 до утре

Вашият коментар

