Balkan Erotic Epic

Balkan.Erotic.Epic.Marina.Abramovic
by DocParano

10 Коментари to “Balkan Erotic Epic”

  1. kuklowoda Says:

    lol-
    “ Инсталляции Марины Абрамович иногда вызывали шок у зрителей (в 1988 году один из зрителей упал в обморок на выставке).“
    яко, яко – прилича ми на една книга – секс и нрави на православните славяни, където имаше свирепи неща – в смисъл за културен износ е и то продуциран на територията на крайната дестинация на продукта 🙂

  2. Хмм, не знаех, че е толкова старо.

  3. готини работи има и аз й се кефя наскоро сложих о блого разни нещиьцъ

  4. kuklowoda Says:

    фокси – тая е нимфоманка, ставаш ми вече съмнителна :)))

  5. ами като си такъв моралист пак фоксито ще е съмнителна, то се е видяло 😀 християн-демократ такъв хаха

  6. kuklowoda Says:

    е не съм чак толкова корумпиран :)))))))))

  7. вашата непорочност дълбоко ме възмущава !

  8. kuklowoda Says:

    хахахаха – нема ти разправям даже къде се опазих девствен :))))))))))

  9. predstavqm si go v nqkakvo srubsko selce s razrushena curkva lol

  10. kuklowoda Says:

    остава и да кажеш, че е разрушена, защото беше голяма борба :)))

Вашият коментар

