Познавате ли ги ?

PRESS-EN-aiam-saddamPRESS-EN-aiam-stalinPRESS-EN-aiam-hitler

16 Коментари to “Познавате ли ги ?”

  1. kuklowoda Says:

    добре, че не е познавате ли го :))))

  2. kuklowoda Says:

    ужас- прилича на двойници на диктатори ебат млади фенки

  3. г-ца С. К. Says:

    ето така се виждат по -добре 🙂 аз като казвам че всички обичат младо 🙂 хахахаха

  4. kuklowoda Says:

    спин-а по младото ходи :)))

  5. kuklowoda Says:

    а „сталин“ прилича на никита михалков :))))))))))

  6. kuklowoda Says:

    много violation, мноо нещо 😉
    https://riprambo13.wordpress.com/2009/09/10/due-to-terms-of-use-violation/

  7. kuklowoda Says:

    още violation в стил – ние с теб сме само двама, двама, но не съвсем lol
    http://priziv.org/index.php?option=com_content&task=view&id=214&Itemid=1

  8. г-ца С. К. Says:

    хаха винаги ме разсмиваш … 🙂 не знам вашата позиция тук в блога каква е по този въпрос но осмото ми чувство казва че се различава моето с вашето 🙂 хехех

  9. kuklowoda Says:

    „вашата позиция тук в блога“
    сега и ти ме развесели :))))))))))

  10. г-ца С. К. Says:

    за или против … кажи !
    нека им гледат магариите

  11. kuklowoda Says:

    ако става въпрос за следенето по нет-а и камерите в су, аз след време мога да давам автографи край паметната си плоча, като лично репресиран
    :))))))))))))

  12. kuklowoda Says:

    не беше особено приятно
    да ми искат обяснения от рода
    що в еди кой си мейл от еди кога си съм бил написал, че не харесвам ченгета lol

  13. г-ца С. К. Says:

    хехех … някои до паметните плочи … други по телевизията 🙂 не се знае как могат да се използват камерите сигурна съм имат много повече възможности от заснемане и предаване на заснетото …

  14. kuklowoda Says:

    ще дърпат ушите на тия, които пишат вмро и българия на 3 морета с маркер по кенефите :))))))))

  15. г-ца С. К. Says:

    хахахаха 🙂 София за софиянци !

  16. kuklowoda Says:

    на три реки и предградие – созопол 😛

Вашият коментар

