видях

аз дьльг англичанин млад побойник
алтав и пияч на бира както винаги
и той ми каза не ме гледай в бирата
а запиши ми свойте сьнища за мене ще са интересни
ама пиесите коит сьнувах веч забравих ги
та с химикалка ли да спя но няма смисьл да се караме
а гуинет има очи като сирийчета
лилав обсидиан заобикаляй я
но тя ме гледа в сандвича не се кикотеше
но пит изплю домата си пословично
за да се смее нему гуинет но тя
не го видя и ето ме на пяська
а джон ми каза да запиша свойте сьнища
не от дижон а от==

но дио внук на некакви от село кукуш
от изгорело село град ли беше бога ми
рече- да проси по раковска ще го видите
-родих се в софия преди 40 години
сьбраха се сьвета на ахмаците
преселници от наше село и решиха тьй
бог да го крьстиме дамо покрьгнйе мо
бог да го крьстим
гаджето мо скригамо
а джон за мойте сьнища се молеше
като за свои

18 Коментари to “видях”

  1. Имаш поздравления от една почитателка на стихотворението 🙂

  2. благодаря благодаря

  3. Ееее, това си е баш чудо на ъндърграунда. Ще ми се да е мой текст…

  4. kuklowoda Says:

    лъчо ти си от седемте чудеса на ъндърграунда споко, сега и юнеско ше почне те пази 😛

  5. ima si worhovy mnenty

  6. monenty iskah da napisha no opnowa ot ne znam kogo si gdet umrel w kuhnqta dokato jena mu cedela rizata… ne znam i awtora ma si e pick

  7. С. Томова Says:

    Уха, тва е много добро, направо трепач парче)

  8. напълно напълно…
    на гладно се чете много добре!

  9. kuklowoda Says:

    л-то за благозвучие ли е 😛 😀

  10. tz

  11. kuklowoda Says:

    са ше го пусна у фб групата лол

  12. kuklowoda Says:

    не в другото – в събитието LOL

  13. За какво в събитието във фб? Четете го на самото събитие.

  14. kuklowoda Says:

    тогава планираме да го екранизират на живо рецидивисти

Вашият коментар

