Драга

Добринка Корчева по следите на изгубения кивот

„АЗ ГРЕШКА НЕ СЪМ НАПРАВИЛ В РАЗСЪЖДЕНИЕТО СИ ПРИ ТЪРСЕНЕТО НА ИСТИНАТА ! ЯСНО И ТОЧНО КАЗВАМ, ЧЕ ТОЙ Е УБИТ В БЪЛГАРИЯ, КЪДЕ ТОЧНО, ТАМ В НЯКОЯ ПСИХИАТРИЯ ОТ СЪРДЕЧНА СЛАБОСТ … НЕ Е ИЗДЪРЖАЛ НА МЕДИКАМЕНТИТЕ, КОЙТО СА МУ ПОСТЯНИ … !

Една медецинска сестра с спря преди няколко години при мен, за да разговяря с мен. Слушала за мен и след като прочела името на плаката ми, с който бях посрешнал другарят Слави Трифонов от първото му турне във Враца, където Аз го посрещах не-дрожелюбно и пазачите му също не-дрожелюбно ме заплашваха и гонеха извън концерта му в стадиона „Христо Ботев“ та чак извън парка – ТОВА СЕ КАЗВА БЪЛГАРСКА ДЕМОКРАЦИЯ В ДЕМОНСТРАЦИЯТА ! Аз съм демонстрирал срещу шведкия крал и министър председател и си няма нищо, но срещу български първенюта не може да демострараш – ТЕ СА ДОШЛИ ОТ ГОСПОДА !

Та тогава в разговор с тази медецинска сестра ми съобщи разни подобни истории от убииството с високи дози медикаменти, който при сърдечно слабите не можело да се докаже – ИСКУСТВЕНО ПРЕДИЗВИКАН ИНФАРКТ …. НЕЩО КАТО СМЪРТ … НЕЩО КАТО УБИИСТВО …. Тя ми съобщи, че артиста на Слави, Красен Радков ли е … та неговата майка е била във Врачнаското МВР доктор и тя е част от тези престъления …, но Аз имам и други съобщения така да се каже от тези престъпления

АМЕРИКАНСКО – СЕВЕТСКИЯ ЕКСПЕРИМЕНТ НА ПСИХИАТРИЧНОТЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ СА ОТДАВНА ЗАПОЧНАЛИ ПЪРВО В САЩ ПОСЛЕ В СССР /дори в Швеция / И СЛЕД ТОВА В БЪЛГАРИЯ … НО ВРЕМЕНАТА СА ПРОМЕНИЛИ ДЕЙСТВИЯТА ИМ , ЗАЩОТО ИМА ВЕЧЕ МЕЖДУНАРОДНИ СРЕЩИ, КОЙТО МОЖЕ ДА СЪЗДАДЪТ ПРОБЛЕМИ. ВЪПРЕКИ ТОВА . ЕТО ИСТОРИЯТА НА КИРИЛ МОСКОВСКИ ПОКАЗВА, ЧЕ ИМАМЕ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ ОТ ТОЗИ ВИД С ИЗПОЛЗВАНЕ НА ПСИХИАТРИЯТА В 1980 – 1982 …

След това имаме заличаване на следите с продължаващо убииство на жертвите след 1889 година. Това вече е новото убииство или продължаващото убииство, което се извършва от Държавна Сигурност със старите си маши. След което и машите се унищожават, за да се заличи цялата тази престъпност.

СЛЕДИТЕ ОСТАВАТ ВСЕ НЯКЪДЕ ДОРИ ДА СА УНИЩОЖЕНИ … !“

Уважаеми г-н Чолаков,

Естествено, че не съм искала да губя нито вашето, нито моето време. Беседата ми с Вас бе изключително полезна.

Книгата Ви много ме заинтригува. И най-вече с историята на Ломската психиатрия. Защото, поне вие твърдите нещо от този род, в нея се губят следите на Кирил Московски. Или бъркам?

Забравихте обаче да ми кажете, че тя е била болница-затвор и до 60-те години на фасадата й е имало… бесилка?! Тоест, там са били извършвани екзекуции. Това го научих от психиатър, професор, който е работил известно време в тази „клиника“.

За съдбата на Московски може да се научи от архивите на Ломската псиихатрия, но дали те са запазени? Вероятно ще отговорят, че не са, но май няма да е вярно. Но, така или иначе, нямат право да откажат на близките справка.

Надявам се, че всичко това ще може да бъде описано – като се позовавам стриктно на книгата Ви за Московски. Все още обаче не ми е ясно дали той е станал жертва на т.нар. наказателна психиатрия по съветски образец, или просто е бил убит някъде от ДС. От Вашата книга това не може да се разбере.

А за мен е важно да си го изясня. Затова Ви питам ребром: Московски е загинал в Ломската психиатрия според Вас или някъде на друго място?

Ще очаквам Вашата хипотеза по въпроса. Длъжна съм да я цитирам, защото вие познавате много по-детайлно случая „Кирил Московски“.

Благодаря Ви предварително,

Желая Ви всичко най-хубаво и много победи в битката за истината и справедливостта.

Добринка Корчева

АЗ СЪЩО ПРИВЕТСТВАМ – Веселина Томова – ЗА ДОБРЕ НАПРАВЕНИЯ РАЗБОР И СРАВНЕНИЯ ОКОЛО ВАРНА ….. ТОВА Е БЪЛГАРИЯ !

http://www.afera.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=4298&Itemid=31

ДА ИДВАТ ТАНКОВЕТЕ И ОТМЪТИТЕЛИТЕ – В ИМЕТО НА НАРОДА !

СМЪРТ НА ЮДЕЙСКАТА СЪВЕТСКА КОМУНИСТИЧЕСКА МАФИЯ ПРЕОБРАЗИЛА СЕ В ЮДЕЙСКА КАПИТАЛИСТИЧЕСКА МАФИЯ ОТ АМЕРИКАНСКИ ТИП !

ВЪН ЧИФОТИЗМА И ЧУЖДИТЕ РЕЛИГИИ ОТ БЪЛГАРИЯ !

БЪЛГАРИЯ ЗА БЪЛГАРИТЕ !

СТЕФАН Д-Р Д ЧОЛАКОВ
ШВЕЦИЯ

4 Коментари to “Драга”

  1. kuklowoda Says:

    спортно ориентиране
    http://www.stefan-tcholakov.com/forum/index.php?board=2.0

  2. Кви са тия психиатрични бълвочи тука? Тва си е чиста патология. Не прави блога на клинично бунище…

  3. kuklowoda Says:

    ех не си демократичен ти, повече фуко ти трябва 😛

Вашият коментар

