Лека нощ деца

звярът вчера ми вика –

дай го по-светло в блога

стига с тоя дарк и тия целенасочени бруталии

и са щото съм в добро настроение

ето нещо мрачно от любимата ми

стара руска:

игор чиннов – принципно не съм му фен

но това ми действа ободряващо lol

и кфи цитати ммм, хахахахаcats

24 Отговора to “Лека нощ деца”

  1. kuklowoda Says:

    когато винаги сме прави
    пред нас вървят щастливи крави😀

  2. Казах: не бъди предсказуем. А това е различно.

  3. kuklowoda Says:

    ох пак стана сериозен
    :))))))

  4. Ми дай малко крави и накъм мен, де! И ша са ухиля без проблем. Ама засега наоколо нема ни пресно, ни килело млеко… И ше требе да я караме на пчелно млечице, а там нерядко има жило (критическо), а то си е направо като катран у кащата…

  5. kuklowoda Says:

    ех старост-нерадост
    ща загрееш ти един ден що внучето васко е толко набожно😀

  6. kuklowoda Says:

    …светлата надежда, че купонът ще почне отначало
    хахахахахаха

  7. elichka Says:

    hahahhahah vaskoo be😀

  8. kuklowoda Says:

    :PPPP

  9. Е тва е, елхички та наобикалят – време е да станеш дядо Коледа. Ако преди тва не додат китайците – и не стане Дедо Мраз или Дедо Дзе Дун. А тва виде ли?

  10. И особено коментарите за вибрациите – те тва се вика поетичен млеконадой

  11. kuklowoda Says:

    ех дедо дзе дун и той виде звиздътъ😀

  12. Е тъй то – звезди в ушите, сълзи в очите или как беше там – тръни под опаша…

  13. fox Says:

    zvjar trqbvashe da pomislq i za teb lesno se oburkvash😀 prosto si pisah ot drugiq profil😀

  14. kuklowoda Says:

    грешката е вярна😛

  15. foxe Says:

    звяра ме мрази😀

  16. kuklowoda Says:

    подмазвай се, щото ще останеш без червена връзка😀

  17. foxe Says:

    не е вярно, чела съм си всички писма на младото чавдарче, пионерче и комсомолче – все още не съм прегрешила дотам !😀

  18. kuklowoda Says:

    звярът унищожава нелоялните кадри за много по-малко
    а ти си чела повече и от него😉

  19. Абе ша има трудов поправителен!

  20. foxe Says:

    супер тъй ми се чукат камъни на белене безплатно!

  21. kuklowoda Says:

    ех, романтика – димитровград, бригадите, 23-та😀

  22. foxe Says:

    помниш ли помниш ли
    шепот и смях
    там …на кариерата😀

  23. kuklowoda Says:

    и сватбарско грухтене, докато пиги нагъваше фоксчо :))

Вашият коментар

