зАЕк

от блога на румирайк в блог.бг

от блога на румирайк в блог.бг

9 Отговора to “зАЕк”

  1. kuklowoda Says:

    охо талисманът на рамбо-13
    трябваше тя да открие четенето🙂

  2. Руми я скри, щото са като слънцето и луната. Като посадиш едното, изниква другото…

  3. kuklowoda Says:

    бързо оздравяване на руми, че и на мен блях

  4. fox Says:

    дано!
    че и аз съм в тоя кюп бухххх ;[

  5. kuklowoda Says:

    гърлото ми😦

  6. но както каза канин тя ще ни научи и на криеница!

  7. kuklowoda Says:

    lol

  8. mamaZaika Says:

    Много поздрави от талисмана на Рамбо13, и от всички зайци в околностите:)) Аз вече се съм по-добре, сега остава и носа да ми се отпуши, и кашлицата да спре- и айде на морковите:))

  9. kuklowoda Says:

    хаха
    и не забравяй – чакаме да ни радваш и с теми тук😛🙂

Вашият коментар

