Минотаври слизат от тролеите, да се сврат във свойте кочини

Постарт

постарт това е ден преди четенето той- беше просто подранил- продължи пеш по сивеон и стигна- пак отдястно- до магазин със пеещи витрини!
вътре продаваха ионики китари тарамбуки и при това на цени сносни- 20 дена в киното и ще си ги купиш!

утре вечер ц захвърли бирена бутилка- праздна- върху публиката публиката се извесе
вън на тротоара пред галерията и започна да наднича през витрините какви ще е натам

така че следващите четци се принудиха да слязат долу- пред екраните със тях самите- досев значи гумена бутилка каза той

и взеха да ми грумват подзаглавия като правата и  белът правата лупата гробът и т н

веско вчера се направи на разсеян и не ме видя
макар че ми е съавтор в руската

васил бездомникът- съавтор в интро и норвегия потърси столица на бирата със обещание че щом изнамери банкнотата от 100 със своя лик ще ми я донесе

а слънцето е кифла
пареща ти лимонада тая пи ли
пили пили

и минотаври слизат от тролеите
та да се сврат във свойте кочини
и караулки пеш
тролеите
все тъй минават още по тъмно покрай скрапа в металург
зад мрежеста ограда
премазана мечта на следовател
помощник следовател воайор

една пък онзи ден в чорапогащи зебра бога ми-
купих си есенната риза заради нея

филип и свирна
здравко ме прати за цигари стига ми
да видя как тя коленца опира

врабчета не се сбирайтеminotaur_ii

3 Отговора to “Минотаври слизат от тролеите, да се сврат във свойте кочини”

  1. zvjara Says:

    Малей, от тая с чорапогащите Досев колко ли икони ще наджарка… Има полза и от Исус, когато приеме форма на чорапогащи… Досев, опиши по-топографски как са оформени преди да паднеш при врабчетата…

  2. kuklowoda Says:

    Исус с едно и, не го познавам😉

Вашият коментар

