LORD OF THE RINGS

в традициите на търновския арт-феминизъмBack


11 Отговора to “LORD OF THE RINGS”

  1. foxe Says:

    феминизъм па ся престани да ме обиждаш бе прасе

  2. kuklowoda Says:

    кой те обижда ма
    грух :))))))))

  3. foxe Says:

    излагация пак
    ебава се със снимки, навлече ми психопати…поетеса ме напрай..разката ме
    всичко ли е имидж ма?!

  4. zanov Says:

    ma kwi psihopati verno li we da ne e onova guest4eto

  5. zanov Says:

    всъщност фокс това е защото нямаш авторски акаунт в нашия блог😉

  6. foxe Says:

    vsi4ko ako ne edno golqmo nedorazumenie ..e edno golqmo otmushtenie
    vse pak za kuklovoda si govorim😀

  7. kuklowoda Says:

    фокси ще говоря с психопата да не си направи с отвертка акаунт в черепната ти кутия😀

  8. foxe Says:

    да….то се видя че искаш да ми отнемеш дори това което нямам😀

  9. kuklowoda Says:

    звучиш като в навечерието на великия октомври😀

  10. foxe Says:

    ее ти ше кажеш..

  11. kuklowoda Says:

    нье -аз като керенски ще продължа да дърпам конците на световната конспирация😛

Вашият коментар

