The Road to Hell ( part 2 )

От  минути стоя тук

И минути   

минути

 минути

Тя пак ми позволи да заспя,

за да ме накара

 да се будя и да се мразя

Топла и студена

И мунути

 минути

 минути

Не мога да не продължа да  я разрязвам в съня си

А мразя в бяла стая с бели гардероби с бели пердета

С какво да я обичам ?

Счупено стъкло ?

Разгаряща се плът?

Или …

Да материализирам хладните си мисли

Надвесващи се над очините  и ябълки

Приеми ме като сестрата с прелестни подаръци

Огърлици и бижута

Всяка буква от азбуката , ще се усмихвам докато я

произнасям

Приеми ме като сестрата с най-прелесния подарък

А-ритмия

Б-рези

В-родено

Последен подарък-всяка буква за всяки спомен

Не мога да те карам да се мъчиш

затова бъди щастлива до „Я”.

Мъртва ли си ?

Защо бъркаш чувствителността с чувствата ?

И минути

 минути

 минути

От минути стоя тук

Отпусната на белите завивки

The alphabet runs right from A to Z

5 Отговора to “The Road to Hell ( part 2 )”

  1. kuklowoda Says:

    от вибрации към минути
    и „антологичните заявки“:
    „Защо бъркаш чувствителноста с чувствата ?“
    и „А-ритмия
    Б-рези
    В-родено“
    ае няма ти припирам за печатните грешки – брао🙂

  2. г-ца С. К. Says:

    хахах ще си ги оправя но съм с новия windows word и не ми подчертава грешките … хахах

  3. kuklowoda Says:

    да знам, какво е – неграмотността ми лъсва тотално, щом ми се случи :)))))))))))

  4. г-ца С. К. Says:

    poopravih gi malko …e che te ne bqha tolkowa mnogo edno dwoino „t“ hahah i vse podobni … inache haresva ti a ?

  5. kuklowoda Says:

    как бе – екстра е🙂

Вашият коментар

