МАЛКО НОВИНИ

Днес към 16 00 часа кат си пазарувах по раковска франзели и бисквити реших да свърна по симеон и там какво да видя- ателие пластелин отворено вътре изложба- аутопсии на цветовете- на една млада авторка и още там заварих иконописката и някакъв гамен тя вика здрасти
аз- тъкмо пазарувах и реших да свърна…тя- рециталът ви ще е на 26 ноември обаче вика искам да свържеме нещата затова…викам и поговорете за това с лъчко

отворихме дума и за б б който според готиният пич се казвал тъй- бо-бо

после се измъкнах и продължих нанякъде да си купувам и яйца при туй вали а новото секретарче по печата тъкмо сезираше с б който пък на кратко посещение се занимаваше с наблюдение на феникси…

това извиква завист час преди се срещнах при шипка с к к племенник на змей горянин който пък ми връчи фонокартата си да си имам хариза ми цигарите си и ми зае 1-50 за да си купя хляб
наема ще трябва да платя в близките 2-3 дена

2 часа преди това пък на пожарната подуенска бяла полицейка спря от нея изскочи ченге и ми поиска личната карта с к8оято се прибра в колата тъй 3 минути сякаш ме чакат да не бягам бе аз съм 48 годишен иконописец не 19 годишен…както и да евърна ми картата но ми направи забележка че е издавана скоро

сега рисувам няколко икони една за руми райк една за краси делчев една за адаша -майстор фаянсист и последната – апостоли петър и павел за светльо- монтьор по накладките в жк хаджи димитър пак вали…привечер а спря

за четенето има време ще събера 3-4 разказа
както ви казах осведомен съм че ще бъде на 26 другия месец казаха – след дни ще пуснат в сайта си -на ателие пластелин- свой клип от предишното обещах им да следя нещата ваш.

6 Отговора to “МАЛКО НОВИНИ”

  1. kuklowoda Says:

    както и да евърна ми картата но ми направи забележка че е издавана скоро
    хахахахаха

  2. но защо

  3. kuklowoda Says:

    защо е въпрос, на който и дебнещите не могат да отговорят, въпреки че знаят всичко :))))

  4. ченгетата са хюмнета

  5. и въобще ‘ти що си с шапка, бе ти що си без шапка’ и тамън си готов вече за всяка атака и те ти викат ‘дай цигара!’. ‘с филтър или беза филтър’ спокоен предлагаш ти, уж си подготвен, а ченгеецът изфучава ‘бе ти що пуши твойта мама’ и фрааааааааас!

  6. kuklowoda Says:

    ами, ами – те от наште цигари в ареста се обслужваха, ем бяха кът, като влезеха на обиск, директно те зяпаха в очите нагло и палеха, ти в цивилния свят праиш на проблем :))))

Вашият коментар

