(Дискурсът на) Райнето в Атака

декласирана, трудно минаваща за интелигентна, интригантстваща, путка – типичен представител на тукашното путкинско писателско племе; шпионин от провинциален лит.кръжец с диктофон, клошар, минаващ за светец и „просто малоумници някакви“ представлява Рамбо-13

хахахахахаdvoina doza

22 Отговора to “(Дискурсът на) Райнето в Атака”

  1. kuklowoda Says:

    via http://www.vsekiden.com/?p=59588
    пишман статията за р-13 lol

  2. райнето, понеже често не е твърде умна (бе то и на мен ми се случва, признавам си, особено когато ми се е сторило, че говоря със свестни и способни да прощават човеци, а не злобни патици, и не съм нащрек), веднъж се изтърва, че е „на издръжката на сродници“. чини ми се, че въпросните „сродници“ имат акъл една идея по-малко от райниния. затуй пък са зли кат мама патка и отгоре

    както и да е – мани я тая, това е лична молба, втора поред. и си спомни и развесели – наместо да ти извадят очите, са ти изписали вежди, хахах

  3. kuklowoda Says:

    благодаря🙂
    ново видео на любимото парче😀
    а иначе – другото ще ми е доживот, тряя свиквам деба

  4. kuklowoda Says:

    а по принцип прощаването е много важно, тук и аз изхождам от себе си, а не бива – хората са различни, казвам го без злоба, обикновено тия, дето ти го начукват като се издъниш, изобщо си нямат на представа, че евентуално са същите говна, като мене

  5. kuklowoda Says:

    да, лична молба, сега прочетох – прости, ако нещо не съм разбрал, като дебил от една дума!

  6. ми fuck off и си върви по пътя, без значение колко мазни нефтохимски пернати се опитват да драфтят подире ти

    това по повод „педагозите“ и „столичаните“, хахах. не моа да се спра да се хиля, ем ми е гнусно. тва си е моя, нелечима, но пък веселяшка истерия

  7. kuklowoda Says:

    ми то си е за веселяшка истерия, заеби – „педагог“ и „столичанин“ – никове плачещи за неофройдистки анализи на ниво абсолютен виц😀

  8. kuklowoda Says:

    „Теб вероятно повече би те възбудил Дягилев, преди да навърши 12….“
    педагогът атакува
    хахахахахахаха
    бива си го :)))

  9. kuklowoda Says:

    абе с тая повтаряна цифра (преди) 12, що ли си мисля, че няма нищо против 12-14, много се набива тва 12 нещо хахахахаха
    anyway купонът тече

  10. kuklowoda Says:

    oh yeah!

  11. foxe Says:

    haha😀 kuponut pada i stava s ednakuv neuspeh😀

  12. kuklowoda Says:

    неуспехът на купона е единствената надежда😀

  13. mnogo im se obqsnqvash maina ne tree tolko, razglezvash gi, a te nejnosti kude sa vijdali😀 neuspehut e siguren..vupreki tova

  14. kuklowoda Says:

    да винаги е падни за десет-двайсе, колкото и да се глезиме :)))

  15. zanov Says:

    ама наистина ли мислите че този ‘столичанин’ е райнето – щото ако е така баси патологията излиза

  16. райнето е, кутре давам

    и педагого

  17. foxe Says:

    there`s nothing funny anymore:/

  18. много им се събра
    сичко се плаща
    the death is not the end

    прости ми, ако тревожа целомъдрието ти😀

  19. zanov Says:

    споко и по-зле ше става😀

  20. foxe Says:

    virhov хаха поне картинките все още са funny😀

  21. kuklowoda Says:

    брутално :))))
    картинките – хахахахахахаха

Вашият коментар

