Никога няма да правя по-добри сделки от теб

Силвия Канин

Тунели

Целуни ме, нямам оръжия
никога не мога да те победя на шах
никога няма да счупя чаша
Целуни ме, нямам айсберг
никога няма да съм по-малко въодушевена
Целуни ме, не мога да стоя в аквариум
мен не ме боли глава
мразя да се лакирам
и обичам да преписвам вече написаното от мен
Целуни ме, никога няма да правя по-добри сделки от теб
искам да помирисвам пяната ти за бръснене
Нямам оръжия
Целуни ме, пия когато ми е студено
Целуни ме, ще се чукаме на терасата
харесвам да духа вятър
Целуни ме, аз съм асоциална
не реша косата си сутрин
уча трудни думи, за да говоря умно
Целуни ме, ще прегръщам черни котки
надрасквам паркета
викам водопроводчици
Целуни ме, никога няма да съм разглезена
ще се обаждам на баба ти
Целуни ме, банята ти ще мирише на люляк
НЯМАМ ОРЪЖИЯ !
Защо не ме целунеш?
Целуни ме, ще спра да пиша за тези преди теб
и за тези след теб
никога няма да си представям как ме обичаш
Целуни ме, ще го правим като на филм
винаги ще съм като тях
Целуни ме, няма да звъня в офиса ти
никога няма да пресичам по пешаходна пътека
Целуни ме, правя грозни фигурки от восък
спомням си
ще се правя на добра секретарка
Целуни ме, фантазията за медицинската сестра е много тъпа
искам да си моя учител
искам да се радваш, че съм толкова млада
никога няма да те оставя сам да обелиш ябълката си
Целуни ме, после ще намразя и тунелите
Защо не ме целунеш?
Целуни ме, никога няма да разбера защо не ме обичаш!cats

4 Отговора to “Никога няма да правя по-добри сделки от теб”

  1. г-ца Силвия К. Says:

    размита женска любовна лирика от С.К.🙂

  2. kuklowoda Says:

    едно от най-добрите ти неща г-це🙂

  3. г-ца Силвия К. Says:

    и на мен ми харесва особено много ми харесва като и някой друг го харесва

  4. kuklowoda Says:

    😀

Вашият коментар

