Грим-кор 4 ever

1

9 Отговора to “Грим-кор 4 ever”

  1. kuklowoda Says:

    ох ше тряя да правиме ФБ група – „Спали сме с повече от половината си фейсбук приятели“, усещам аз :))))

  2. „Добавям те в приятели, само ако съм…“

  3. kuklowoda Says:

    хахаха

  4. top friends s ena duma😀

  5. kuklowoda Says:

    е аз рядко съм отдолу :)))

  6. fox Says:

    ти си горно до бе😀

  7. kuklowoda Says:

    като не познавам нотите, ме фаща параноята, че тва е обида :))))

  8. ne se strahuvai ot men, kuklowod, prosto nedei! !! !

  9. kuklowoda Says:

    няма – страхът убива любовта :))))
    а параноята я съхранява :)))

Вашият коментар

