Индъстриъл преход

Те бяха един под друг,

съставени от хиляди байтове, битове

и наночастици.

Складът се научи да приютява всеки

още през 1991г.

Германия ме роди, Русия ме отгледа-

дишах от нейните вируси.

Противогазът закусваше с нас,

ние имахме по шест ръце и три сърца.

Сега търсим подземия, стари сгради,

руини, викащи от миналото,

спомен за концлагер, но къде?

Душата живее в паралелната реалност

на онези времена,

обвивката не може да премине

от металните скоби.

Решетката, влагата пропиват в структурата на костите

и колко други загубиха разсъдъка си вътре.

Милиони кабели в наши дни,

водещи до разрухата на цветовете.

Информацията е просто електроди-

сбити в дигиталната платка- мозък.

То не пази мирисът на изгоряла плът,

просто синтезира кадри от наказанието.GasMask-1

7 Отговора to “Индъстриъл преход”

  1. kuklowoda Says:

    от новия член на рамбо-13 – Ditta Black

  2. o.o
    marry me marry me marry me marry me

  3. zanov Says:

    баси това е страшно добро!

  4. dittablack Says:

    Danke zum Alle! :))
    marry you?.. why not😛

  5. foxe Says:

    и краят влиза много добре… пречи да излезеш от цялото нещо, което ме кефи
    и почваш пак да четеш😀

  6. замириса ми на сваровски. това е комплимент, да е ясно =)

  7. kuklowoda Says:

    да, аз съм свидетел, че е немалък комплимент

Вашият коментар

