Дежа-В.У.

Тук, днес, сега, в момента

ще има само Аз.

Няма да е пълно с измислени години, празнота

и хорско възмущение…

Сега ще възкреся нещо просто, донякъде и безхарактерно-

слабостта ми.

Съжалявам, съжалявай и ти!

Причинителят на глобалното затопляне,

озоновия кратер в сърцето ми,

прекаленото съдържание на въглерод в стаята.

Носи парфюмът на Боян, парфюм от преди пет години.

Онзи, който се пропи в дните

и се явява в кошмарите,

в сутрешните разходни на кредитната ми карта.

Правим го толкова несъзнателно,

сякаш се превръщаме в нечии герои-

с реплики, действия, мисли…

Можеш ли да понесеш факта, че тялото ми е под наем-

само на враговете ти не съм се продал!

Наказателен танц във всички посоки-

той не е като тях, купува ме с удоволствие.

Дори кактусите се поливат от време на време…

никой не може да раздели два постоянни магнита.

Вината ти е толкова червена,

виж как се крие зад гърба ти-

сигналност разведена с реалността.

Стокхолмският синдром е тук

и всичко завърши с аборт през януари.

Вашият коментар

