Бодра смяна

одъртехме – тва заглавието – в рамбо-13

19 Отговора to “Бодра смяна”

  1. dittablack Says:

    и ние остаряваме!😀

  2. dete Says:

    стига сте снимали непълнолетни по тролеите!

  3. foxe Says:

    dushici!🙂

  4. въпрос – откъде са дрешките?

  5. kuklowoda Says:

    са са на индъстриъл парти пионерките, като изтрезнеят ще танцуват по блога😉

  6. да де, ма от къде са?

    да речем, че съм фключ

  7. kuklowoda Says:

    мдаа впечатляващо ние засега го караме на членовредителство с бръснарски ножчета😀

  8. kuklowoda Says:

    а дрешките дита ще обясни, тя винаги ме озарява при всяка среща с нова коса и bdsm-атрибут😉

  9. така де, аз нея питам =)

  10. kuklowoda Says:

    lol
    аз да си кажа

  11. foxe Says:

    lol

  12. dittablack Says:

    ааа само аз останах на партито, диана си тръгна рано…
    аа дрехите от къде ли не- втори упореби, един приятел ми уши корсета, някви обикновени магазини, в които ако се разровиш намираш нещо яко.. така г-д🙂 то е въпроса до ‘направи си сам’ общо взето🙂

  13. kuklowoda Says:

    кой каквото си направи и Господ не може да му го направи😀

  14. аха, и утре ше ходим да търсим червена рокля – за да те направим щастлив, гънъ Прасков:)

  15. kuklowoda Says:

    охо ти се сети, че има блог – вече съм щастлив😀

  16. dittablack Says:

    тц тц… всичко развали ….

  17. kuklowoda Says:

    кой :))))))))

  18. dittablack Says:

    диана…издаде за роклята, напук ще си взема синя (DM- blue dress) haha😀

  19. kuklowoda Says:

    в знак на протест ще дойда без рокля :)))))))

Вашият коментар

