Нов готин млад автор в Рамбо 13

много се радвам, че се съгласи да чете с нас – Spu Shorty

Привижда ми се.
Квадратен корен не съществува.
Внасяме чувства с безсмислените си неща …
Положителни и отрицателни частни тела се разграбват,
длъжни сме да разрешим химията.
Не прибързвам.
Умножаване на размножението.
Ето още една задача.
Пет за четири умение и единица незнание-
става правилно, но подробно.
Гледаме първо вътре.
Затова не мога.
Имам резервация по радиото, гласа на Наполеон мълчи.
Някой импровизира, пее песен на Нова Генерация-
запалил фас в косата ми.
Имаме си доверие.
Затвориха училището с наркотици,
пропаднаха някои планове.
Да си направим проект, онзи ден беше събота (ще погледна преди това)
Не ме интересува!
До върха стигат само някои.
Гледаме ожесточено и пращаме поздрави.
Смеем се само понякога.
Стъкларска скулптора – нещо уродливо скрито в стаята ми.
Вижда се само половината,
това е само началото.
Въздишам.
Възмущение с пълна сила.
Процент смелост, ще получим корекция.
Някои ми спука вената.
Разсеяна съм.

4 Отговора to “Нов готин млад автор в Рамбо 13”

  1. zanov Says:

    да ни е честито🙂

  2. kuklowoda Says:

    да😀

  3. dete Says:

    wow, детето!

  4. kuklowoda Says:

    долу ръцете😛

Вашият коментар

