Мария Вирхов шаманства на сцената

9 Отговора to “Мария Вирхов шаманства на сцената”

  1. zanov Says:

    Мария Вихров😀

  2. дайте ми некви контакти, щото съм на път след 2 часа

    довечера съм в сф

  3. 0895098318

  4. тръгвам

  5. kuklowoda Says:

    аз не съм в нас тая нощ и изчезвам на купон след малко, но лъчо ми е казал да му давам тел-а спокойно в блога, което и правя той си е май в сф днес – 0886 76 45 65

  6. kuklowoda Says:

    иначе досев няма вариант за друга комуникация освен тет-а-тет у тех🙂

  7. zanov Says:

    моите контакти отидоха в тоалетната чиния /за кой ли път/ и сега се сушат хахахахах

  8. mixa Says:

    направих едно нощно. софия отвсякъде е умряла, ма още става за ядене, кат сардинка в олио

    фърлих си парите на некви кучета

    прибрах се

  9. kuklowoda Says:

    да днес разбрах от лозанов, че не сте се засекли и аз имах отвратен купон…

Вашият коментар

