В дълбините на

Ditta Black

Когато мантрата е ‘секс’
и думите падат върху асфалта като копчета,
градът е тесен,
а стъпките на котките- параноично смели.
Стигматофилията ми е в напреднал стадий
и по тялото ми няма място за повече остриета,
самоубийството замества по болест
отсъстващият мазохизъм на същността.
Тайната ти е пронизана със стрела,
ревността се е побъркала
и не може да си намери място,
манията почива в мир
и се излежава до късно с отмъщението.
Това не съм аз, не закусвам
и не сервирам кафе.
Преглъщам поредното хапче лед
и раздавам заблуди на килограм.
До скоро съботата следваше канона
за топлината на скуката,
но всичко е превзето
от магията на орхидеите.

5 Отговора to “В дълбините на”

  1. dittablack Says:

    лол, василе, така си го сложил заглавието над името ми, че му придаваш двойнствен смисъл😀

  2. Нема лошо! Двойнственият смисъл е другата същност на поетеенето… и над потенето над листа.

  3. kuklowoda Says:

    дита, май имам фобия от многоточия
    ма така е верно – хахахаха :)))
    ко ти пука яко е „….“

  4. dittablack Says:

    направо да припаднеш от тия точки хахах

Вашият коментар

