Рамбо-13 е като олимпиада

… защото групата вече има свой символ. автор – елица ганева – фокси. давайте предложения, как да го наречем😀

16 Отговора to “Рамбо-13 е като олимпиада”

  1. foxe Says:

    пъпетмаста представям си те как вървиш с некаква факла баце нахъсано и заплашително към вечно изгасналия огън в опит да го възродиш…и това ако не е мило!
    иначе за име не се сещам, той е толкова малък и неопределен 😦

  2. kuklowoda Says:

    травеститът фокси😀
    нищо общо с теб де, ноу офънз!! – не знам що мисля, че му тича – зелената лисица хахахаха

  3. foxe Says:

    да, звучи почти толкова логично, колкото зеления шмиргел😀 аз нали знаеш че съм простодушна се офе/ънзвъм лесно кхкхкх

  4. dete Says:

    жужу травис
    имам един такъв при

  5. dete Says:

    имам един такъв приятел във фейсбук.

  6. dittablack Says:

    лагуз, локи, фуфу лепор? :Д

  7. foxe Says:

    фуфу ле пор хахаха
    мосю льо бобър😀

  8. zanov Says:

    това е бафомет бе хора, храмовници ли се изкарахме :))))

  9. zanov Says:

    фокси не ми казвай че и ти имаш интереси свързани с окултното😉

  10. foxe Says:

    за взаимно успокоение – нямам никакви основания да ти го казвам😉

  11. страхотно нещо

  12. с необявената стойност на
    или пък необявяемата

  13. кво стана на театъра аз не дойдох по обективни причини комсомолски ли беше-

  14. kuklowoda Says:

    не театърът беше – слаба, предимно, пиеса и готина режисура и игра на половината актьори, в общи линни – изпусна, на мен поне ми беше яко😀
    иначе фокси и жужу ако обобщим предложенията а????

  15. foxe Says:

    ооо не ме бива по обобщенията.. драги… а и поне се грижете самостоятелно за импулсивно присовеният символ хаха това е най-малкото което може да се направи за това създание, което почива вече без някои от половите си белези в една кутийка наокол ми😀

  16. kuklowoda Says:

    викаш тва е вида му преди пластичната операция

Вашият коментар

