НЕОБЯВЕН

или необъявен спореди правописа предъ рефоормата
преди минути при раковска в тъмното.пищи пожарна
зави към подуене какво ли става- тълпата леко е учудена
почти театрално защото знае се че има ли пожар пищи пожарна
ама къде
ей таз заинтересованост на селяни в града
нали и талев я описва в преговорите при сол
уун-ппо пръдна се никой занаятчия нито земледелец не би се чудил мелодраматично виж зъболекар да
май тук сме всички зъболекари
.тури му пепел аз зъболекарите си ги уважавам нищо че са…имат стойка
снощи срещам дете пътева на спирка вика написах роман ама не съм го издала викам а- пък мислех че…
съставът в алмаалтер бил недоволен от мен а изградиха цял спектакъл без да ни платят
уж скатисти а ни смимат и интервюират
прагматиката бе такава- ние може би ще ви платим така че скачайте добре- защо тогази недоволстват.хем не платиха

както и да е не съм се къпал от…
временните неудобства но пак съм си чаровен да нали

5 Отговора to “НЕОБЯВЕН”

  1. kuklowoda Says:

    дете пътева
    хахахахаха

  2. kuklowoda Says:

    готин текст, стриктно спазващ предписанията на звяра lol

  3. хофман Says:

    когато пожарните излитат по раковска
    пазете се от атомните бомби
    и заспивайте
    с балет

  4. kuklowoda Says:

    и Весела Коледа😀

  5. хофман Says:

    на коледа да й направя прекрасен дийптроут с величествения ми фалос, както и на рождения ми ден и на бабин ден!

Вашият коментар

