лъчо и васил!

лозанов!
честита нова година! като преди това съвсем предновогодишно ми беше навлязъл в сънищата и те сънувах как ти пускам бойлера да се къпеш у нас. защо? убий ме, не знам!

прасков!
честита нова година! след сънят с лъчо и твоят мейл с предълги описания за адреса ти и как да стигна дотам и откъде да мина, сънувах, че направо идвам и даже стоя отпред и чакам едва ли не да настъпи имения ти ден и ти да слезеш да ме вземеш. ужас, ти казвам – кошмар : )

всъщност честита нова година година на всички, нищо, че не съм ви сънувала. и това ще стане, обещавам. и не гарантирам, че ще са прилични сънища. весело изтрезняване!!

16 Отговора to “лъчо и васил!”

  1. kuklowoda Says:

    пост-хомосексуализъм
    хахахаха
    мерси, мерси, айде залепяй си кълката, че ше си дигаме арт-анусите към витоша😀

  2. ех колко е тъп уърдпрес, защо никога не пише кой кво поства:(
    нищо, честита на всички!

  3. dete Says:

    пише, но само на основната страница. и аз се дразня, че не пише на отделните постове кой поства.

    прасков, както казах – аз и планина=?!

  4. kuklowoda Says:

    ами аз :)))

  5. Кой го пише тва бе? Нищо не разбрах, ама ако е жена да дойде да ме пипне, може и със затворени очи.

  6. dete Says:

    дете го пише! тоест аз!
    аз съм дете. и кафка. и животът.

  7. foxe Says:

    сам съм други няма😀

  8. Ееее, убеди ме. Ще дойда да се изкъпя. Ама предупреждавай в чий сън мъ подмамваш и кой шъ ми изтърка гърба. Да не вляза при садо-мазо чадата с питоните (от православната забавачница на Васил), па да си забббрраввя концептуалните джапанки отвън… Ша ми ги излъскат, няма да си ги позная. После мокър, бос по асфалта – заточеник подир Диарбакър. Курорта деее, не възрожденските кючеци:“Капитализъм и шизофрения“ или беше обратното…

  9. kuklowoda Says:

    „пише, но само на основната страница. и аз се дразня, че не пише на отделните постове кой поства.“
    абе що аз винаги разбирам кой кво пише и никога не разбирам що вие не разбирате :)))

  10. kuklowoda Says:

    цитати от китния ви разговор😀
    „дете го пише!“
    „Ееее, убеди ме. Ще дойда да се изкъпя.“
    после следват питони, bdsm и православни забавачници
    хахахаха

  11. хофман Says:

    :[[[[

  12. dittablack Says:

    трябва да се разпознаваме вече по стила на постване😀 ама диана толкова често влиза, че няма как :Д

  13. zvjara Says:

    Влизане-излизане, глей кви ги приказвате, направо мъй срам…

  14. kuklowoda Says:

    ама на мен що ми пише кой пуска :))))

  15. dittablack Says:

    щот си кукловода😀

  16. kuklowoda Says:

    лол

Вашият коментар

