естела е с едно чорапче

В СЪЩНОСТ ТЯ СТЕЛА СЕ КАЗВА
ЕСТЕЛА Е ОТ ДРУГИЯ ХОТЕЛ ЧОРАПЧЕТО Я СТЯГА
НЕ СИ ПЪХА ТЯ ЧАЙ ВЪВ НО
ТОВА НЕ ЗНАЧИ ЧЕ
ЛЮБИМО КАФЕ МИ Е ВТОРОТО СРЕЩУ СЕУ
НЕ СИ КУПУВАЙ САНДВИЧИ ОТ ТАМ

СВЕЩНАХ ТАМ ВЧЕРА ЕДИН- СРЕД СУГРАШИЦА- ВИКА НАМИРАМ СИ РАБОТА КАК ТАКА ВИКА А МАН ОТ РАБОТА ДЕМОКРАТИЧНА РЕПУБЛИКА КОЕТ ПОМЕЖДУ ДРУГОТО Е ДЕМОС ПУБЛИК И НАРОД ЕДНО ПОНЯТИЕ ТАКА И ТРЯБВА

СЕ А СИ ТЪРСИМ ПА И РАБОТА ЗА ЩО СИ НЕ АМ АЗ ПОМЕЖДУ ДРУГОТО
А ОНЯ ЕДРИЯ ПА СЕ ОСТРИГАЛ И ПАК СТЪРЧИ ОТСРЕЩА НЕ ЧАКА ТРАДИЦИЯ НЕ А ТАКА ПО НАВИК…НО ДЕ ДА ЗНАЯТ ТОВА МЛАДИТЕ КОИТО ОЩЕ ВСЪЩНОСТ НЕ СЛУЖИЛИ
А ТОЯ ПА СИРАК ПРИПЯВА- КАКТО И ДА Е

свършиха парите как да е- във другия четвъртък- и тя ме чака във хотела си- да мина аз отпред с цветя- но бодигардите съглеждат- градински рози не цъвтяха ех како как да ти изтръгна храст

най често шипките от рози става чай

ко ла бо ра ци о ни зъм уоу йе
естела от хотела зре- срещу театъра- хотела стъклен който отразява
и от рекламата на зло -до телефона е рекламата
след боклучарките полиция уо

ГУАНТАНАМКА СЪС ОХРАНАТА
но тя е в другия хотел без двама формени щом види цигани се връща в
йе йе йе
А ТОА ПРОДЪЛЖАВА СВЕЧЕРЯВА СЕ
ЕЕЙХ
ЕДИН ПА МЕ ЩРАКНА ДА СЪМ ШИФОР НА КАМОНЕТКА- КХМ ПРЕСТИЖНА РАБОТА БЕ ТО ЕБА ТИ РАОТАТА А…ТАКОВА ЗА ТЕКСИМ КЪМ ДРУЖБА ДВЕ И НЯАМ НИЩО ПРОТИВ ТЪЙ МИ ВИКА- ДА СИ СЛОЖИШ ПРИ ТАКСЕТО И КАНТАРЧЕ-
а аз му викам нищо бе до тротинетката помежду другото бра точка скъсах се от раота

кафе със заар
ОТЗАРАН БЕ ТУК ДА НЕ СМЕ ТИ КУКРЕНИКСИ Я ДА СИ ГУЕДАМ ПОЩАТА С МАЙМУНСКОТО А ДЕ С КЛЮМБА ДЕ АМА…
събота сутрин за филм ама къде

Вашият коментар

