В устата ми се движат червеи….

Явор Боянов

В устата ми се движат червеи.
Усещам как се плъзгат между небцето
и повърхността на езика ми.
Много са.
Понякога достигат до гърлото…
Аз съм молец.
Търся общото между дъжда и котките.
Бавно скъсай крилата ми…
Дъждът мяука
…или ги запали.
Тези котки са мокри.
Страхуват се.
Не винаги ми се лети.
Предпочитам да спя на стената.
Червеи…
…в устата ми
се движат
червеи.

4 Отговора to “В устата ми се движат червеи….”

  1. kuklowoda Says:

    охо втори текст вече – усещам как някои хора ще четат на десети😛

  2. dittablack Says:

    и аз и аз усещам:)) нашият арт-сноб, поклон!:))

  3. ще чета само, ако през това време половинката ми ме държи за ръката, че да преодолея сценичната треска.😉

  4. dittablack Says:

    ще я навием, колко му е :р

Вашият коментар

