Диана Коленцова

# # #

Времето ми е цялото твое, твое, твое
Кръвта по обувките ми е твоя
Отмивам я в локвите
Откога танцувам така?
Обувките ми шляпат в калта
Танцувам и танцът ми става хипноза
Танцувам на звука от бумтящата в ушите ми кръв
Танцувам и вече не ми е студено
Танцувам и вече не ме е страх
Много е късно и селото спи
Звукът е оглушителен,
Но селото спи.
Никого няма да събудя
Разлаях кучетата
Крещях и потропах на всяка врата
Старите хора са се свили в леглата си
Удобно сгушени червеи
Слепи и глухи за неудобното
Изпадам в транс
Калта покри кръвта
В главата ми тъпани и зурни размазват мозъка ми
Аз съм булка на циганска сватба
Женя се само за кучета
Времето се разлага под грайферите ми
То ще ме спаси, то ще ме убие
До теб имам още един танц време
И никога няма да ме получиш цяла
Първо ще ме разкъсат кучетата
До бедрата съм потънала в кал
Мокра, лепкава и студена
Сякаш ти си до мен и по мен
Пръстите ти са като кебапчета
На допир са като плужеци
Сигурно ми се сърдиш за лицето си
Задето го направих и по-криво, отколкото е
Да бях те продала на части
Щеше да си полезен за нещо
Аз съм цялата транс
Тялото ми се гърчи в конвулсии
Ръцете ми описват спазматични дъги в пространството
Нещо ме стиска за гърлото
В дъното свети прозорец
Някой ме гледа и не реагира
Лицето ти изплува в локвата
В краката ми е цялата власт
Има теб, няма теб, има те, няма те…
Хрътките ти вече са по следите ми
По дишането ги усещам.
От носа ми шурва кръв и падам
Намери ме сега, ако искаш.

5 Отговора to “Диана Коленцова”

  1. аре разпространи сега срама и потъпкването на принципите ми :д

  2. kuklowoda Says:

    приятно ти е, ко се праиш :)))

  3. Доброе, много добро!

  4. колко си повърхностен, василе
    лъчо, поласкана съм хах

  5. kuklowoda Says:

    аз – повърхностен, ти – засрамена и поласкана, добре сме😀

Вашият коментар

