пьетро да перуджа

http://slovari.yandex.ru/dict/bse/article/00058/78800.htm

http://video.yandex.ru/search.xml?text=%D0%BF%D1%8C%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%BE%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%BE&where=all&id=11536031

Един коментар to “пьетро да перуджа”

  1. с удивление установих де дончо цончев е от гара левски
    същата таз гара дет свако ми и братовчедите…
    макар от ловеч скивах не едно приличие в манталитета- четейки 50 тата му книжка
    брат му лежал в белене той в дисципа
    бил баскетболист боксюр рали шосеен състезател завършил геологическия
    издал книжка разкази с протекциите на дико фучеджиев
    само че той е стартирал като юноша старша когат съм се раждал- 1961
    с брат му правели алуминиеви гривни псевдопозлатени…-американско злато…
    за разлика от мене този мен бил винаги платежоспособен
    когато бях на 24 и в къщи в софия изникна дяа иван от летница- адаш на дяа гачев и не- иван пакулев- а- селският бръснар- бях посмутен ега ти скаретса- 1-99 ь яз- 1-82 егьти
    той ме погледна отвисоко и ми рече- дяа ти иван т гачев беше по едър кво ти е станало
    по принцип летничани са таквиз
    има юбилей в къщата музей на гачев вика заповядай
    така и не отидах беше 1985

    сега е разрушена къщата тъй както таз в асеновци от апартамента ме изгониха
    и пенчо кубадински пукна тоя дек твърдеше че тополите били кайш лисичите опашки на природата
    а дончо цончев ходил и на лов със него…

    но както и да е сега съм на 49 непознатите ме мислят за 25-35 годишен като се вгледат и няам пари за гроздова
    то няма де да се окъпя дет се вика все мръсен ходя
    и зад ушите вана ми дай и после всички дрехи да си натопя но де- това ще е с преспиване

    да се полея с гроздова- отде пари и как ще стигнем

Вашият коментар

