айдееее

айде на мокрите сънища от фен-клуба на райна!

Отново си с температура
и треска те тресе
Кажи кажи че авантюра с мен гореща ти се ще
С очи от грях ще те разпаля
Порочна ще съм аз
Порочно диво ще те галя за да викаш от екстаз

Ти разкъсай без остатък мойте дрехи и душа
Татуирай отпечатък с устни върху мен в нощта

Пр:
Мокри сънища имаш
Мен и теб в нощта виждаш
В мокри мечти ме любиш
по мен ума си губиш
не ти се ще да се събудиш

С ръце от грях по мене скитай
откривай ме безкрай
С любовен грях ме предизвикай и с ръце ме закопчай
Познавам лек за болестта ти
Целувка от сатен
Вземи във дар за любовта ти сън действителен от мен

Ти разкъсай без остатък мойте дрехи и душа
Татуирай отпечатък с устни върху мен в нощта

(бел.авт.) and now for something completely different – моята скромна особа, за която мога да говоря с часове, разбира се, рядко пуска теми тук. но за наблюдателните е видно, че обикновено слагам категории като скролвам през богатия списък на такива (кхм, категории) и кликам на де що опитното ми око види. ся обаче! реших да се съобразя с темата, която съм пуснала, щото е много важна, и докато отново скролвах през богатия списък с категории, кликах само на тези, които ми се сториха баш по темата. благодаря за вниманието.
райнето да е жива!

въпрос – кой ги е писал тия категории, бе? те – неизброими!

4 Отговора to “айдееее”

  1. kuklowoda Says:

    чудно, чудно😀
    само дето в първия път помислих, че една друга райна има фен-клуб и си викам – аре стига бе :)))

  2. Горски дух Says:

  3. жасно добре дори са го отбелязали в търсачката
    ах тези програмисти

  4. а на драгомир драганов па му викали тъй драго чая
    сега разбирам туй от тук – http://dnes.blog.bg/novini/2010/05/28/miro-vsichko-e-predopredeleno-drago-chaia-biahme-blestiashti.552525

Вашият коментар

